איך מדפסות משולבות הזרקת דיו עדיין בשימוש?








    מדפסות, כן, אותם מכשירים אשר מדפיסים מסמכים, תמונות, חוזים ועוד, אותם מכשירים אשר היו פעם במשרדים בלבד ונדיר היה למצוא אותם בבתים פרטיים או עסקים קטנים הפכו בשנים האחרונות לנפוצות מאוד. קיימים הבדלים בין סוגי המדפסות והיום ניתן למצוא סוגים שונים של מדפסות החל ממדפסות לייזר, מדפסות משולבות, מדפסות צבעוניות ומדפסות שחור לבן, מדפסות גדולות ומאסיביות המיועדות לעבודה רבה ומדפסות יותר קטנות ועדינות אשר מתאימות לכמויות קטנות של עבודה. אחד מסוגי המדפסות שהפכו מאוד נפוצות בשנים האחרונות זה מדפסות משולבות הזרקת דיו.

    מה זה מדפסות משולבות הזרקת דיו?

    מדפסות משולבות הזרקת דיו הינן מדפסות אשר משלבות פונקציות שונות בתוך מוצר אחד. זו יכולה להיות מדפסת אשר משלבת בתוכה אפשרות לסרוק מסמכים, אפשרות להעתיק מסמכים ואפילו לשלוח מסמכים בפקס. זוהי מדפסת אשר משתמשת במחסנית דיו, לרוב מדובר על שילוב של מחסניות בצבעים שונים הכוללות צבע שחור, אדום, צהוב, כחול ולרוב מתאימה לשימוש ביתי, עסקים קטנים או מקומות שממעטים להדפיס.

    מה חשוב לדעת בנוגע למדפסות משולבות הזרקת דיו?

    מדפסות משולבות הזרקת דיו דורשות שימוש במחסניות, דיו למדפסת אשר נמצא בתוך מחסניות מיוחדות המתאימות למדפסת, מחסניות אותם יש למלא או לקנות חדשות כאשר נגמר הדיו בתוך המחסנית. הרכישה הראשונית של המדפסות היא לרוב זולה ומרבית ההוצאה היא בהקשר של מחסניות הדיו. אלו מדפסות אשר לרוב ההדפסה היא על נייר בלבד ושימוש בחומרי גלם אחרים יכולים להיות בעייתיים שכן הדיו במדפסות משולבות ביתיות הוא לרוב דיו פשוט בניגוד להדפסה שנעשית בבית דפוס, דיו אשר פעמים רבות נמרח כך שאם יש צורך להדפיס פריטים באיכות גבוהה בין אם מדובר בהדפסה על זכוכית, כרטיס ביקור, מוצרי טקסטיל שונים, עץ וכדומה, הדפסה דיגיטלית היא הפתרון המתאים ביותר וכאשר מדובר על הדפסה בכמויות גדולות דפוס אופסט הוא הפתרון הכי יעיל, מהיר וזול.

    אז איך מדפסות משולבות הזרקת דיו עדיין כל כך נפוצות?

    למדפסות דיו משולבות יש עדיין ביקוש וזאת מכל מיני סיבות. יש עסקים קטנים ועצמאים רבים, היום העולם הטכנולוגי התקדם מאוד והרבה מסמכים שבעבר הודפסו היום נשמרים בשרתים והרבה דברים נעשים באונליין על ידי שליחת טפסים דיגיטליים או במיילים, כמות ההדפסות במקומות רבים הצטמצמה משמעותית אך עדיין יש צורך של הדפסת מסמכים מפעם לפעם מדפסות משולבות הזרקת דיו אשר מחירן הוא זול יחסית, הן קטנות וקומפקטיות באופן יחסי למדפסות משרדיות רגילות ולכן מהוות פתרון מצוין. גם במשרדים וחברות יש פעמים רבות בנוסף למדפסת המשרדית הגדולה מדפסות דיו קטנות משולבות, בין אם כפתרון להדפסות צבעוניות שצריך מדי פעם ובין אם כמתן פתרון לעובדים בודדים אשר מדפסת גדולה לא תמיד מתאימה לצרכי ההדפסות שלהם.