דגשים לבחירת ריהוט משרדי








    לפעמים נדמה שאנחנו לא בטוחים איפה אנחנו נמצאים ביותר – בבית או במשרד. ליתר דיוק, אנחנו לא בטוחים איפה אנחנו מבלים את מרבית שעות הערות שלנו, למרות שנדמה שהמשרד מנצח, ובגדול. מאחר וזה המצב, אפשר להבין בהחלט מדוע עיצוב המשרד מחייב תשומת לב רבה ותכנון נכון, ובעיקר למה חשוב לבחור ריהוט משרדי שיהיה נוח ונעים אף יותר מריהוט שיהיה יפה ומרשים לעין. הבשורה הטובה היא שאין צורך להתפשר, ואם שמים לב לכמה פרטים קטנים אפשר לבחור ריהוט שיהיה גם אסתטי מאוד וגם נוח ביותר. כך תעשו את זה נכון:

    אמדו את השטח שלכם

    עוד לפני שתסרקו קטלוגים ותבחרו לעצמכם מדפסת חדשה או כיסא מנהלים מפואר התחילו דווקא עם דף ועט, ואם אפשר גם עם מכשיר מדידה. חשוב מאוד לדעת מה הן מידות החדר במדויק, כדי שתוכלו לחלק את החלל בצורה נכונה ולקבוע לעצמכם פינת קפה, עמדת הדפסה וסריקה, וכן מקום אידאלי עבור ארון הספרים, שולחן העבודה וכוננית המדפים. רק לאחר שתדעו כמה שטח עומד לרשותכם תדעו כיצד להשתמש בו בצורה נכונה וטובה, ורק לאחר מכן תוכלו להתפנות לבחירת ריהוט משרדי מתאים.

    בחירת השולחן

    שני הפריטים המשמעותיים ביותר בבחירת ריהוט משרדי הם בוודאי הכיסא והשולחן, בהם אתם משתמשים מדי יום ובתדירות הגבוהה ביותר. כיסא נוח, עם תמיכה טובה לגב ועם יכולת הגבהה והנמכה על פי הצורך, הוא כיסא שיאפשר לכם לעבוד בצורה יעילה ונוחה יותר, על אחת כמה וכמה אם אתם מבלים שעות רבות במשרד. בכל הקשור לשולחן העבודה שלכם כדאי שתקחו בחשבון לא רק את גודל המשרד – אלא גם את הצרכים האישיים שלכם. למשל, אם אתם צוברים הרבה ניירת כדאי שהשולחן יהיה גדול יותר כדי שתוכלו לעבוד בצורה מסודרת מבלי להתמודד עם ערימה מבולגנת במיוחד, ואם אתם עובדים הרבה עם המחשב חשוב מאוד שמיקום המקלדת יהיה נוח, שהמסך יהיה בגובה נכון מולכם ושחוטי החשמל לא יפגעו באיכות המשרד ובבטיחות האישית שלכם. תכנון נכון הוא, גם כאן, סוד ההצלחה.

    הדפסה וסריקה

    לבסוף, חשבו על כל אותם עזרים שיקלו עליכם במהלך העבודה, ועל הדרך הטובה ביותר להכניס אותם אל המשרד. למשל, אם אתם זקוקים למדפסת, סורק ופקס, אתם יכולים לבחור מדפסת משולבת אחת שתחסוך לכם מקום, ואם יש לכם צורך במספר מכשירים נפרדים רצוי שתרכשו כוננית מתאימה עם מספר מדפים מרווחים, כדי שתוכלו לחסוך מקום ככל האפשר. השילוב בין נוחות מרבית לבין אסתטיקה הוא לא בלתי-אפשרי. למעשה, אם תעבדו נכון וחכם, תוכלו להגיע אל המטרה הזו בקלות.