הדפסת חשבונית בבית דפוס או לבד בבית








    כל מי שמנהל עסק, גם אם הוא עוסק פטור ו/או זעיר, נדרש להנפיק חשבונית עבור השירות שהוא מציע והתשלום שאותו הוא מקבל. כיום, אין הכרח ללכת לבית דפוס כדי להזמין ולקבל פנקסי חשבוניות ניתן לעשות זאת, בקלות וביעילות, באמצעות בית דפוס דיגיטאלי, שמציע את שירותיו באינטרנט.

    בית דפוס המבצע עבודות דפוס רבות ומורכבות, לרבות, כמובן, הדפסת חשבוניות עם מקור ושני העתקים. הפנקסים, בני 25 או 50 חשבוניות, כוללות מספר קבלה וניתן להזמינן בגדלים שונים.

    חשבון הכדאיות של עלות – תועלת

    ניתן לבצע את ההזמנה מכל מקום ובכל זמן באמצעות הטופס המקוון שבאתר וליצור קשר טלפוני עם נציג שירות. באתר מוצע מגוון עשיר של עיצובים, כך שניתן לעצב את החשבוניות שלכם באופן חופשי.

    תכנת עיצוב מתקדמת מאפשרת לכם להיווכח כי כל הפרטים החשובים והרלבנטיים שצריכים להיות רשומים על הקבלה אכן רשומים בה: מספר העוסק שלכם, הכתובת, הטלפון ופרטים חשובים נוספים.

    הגודל לא רק קובע הוא גם מאפשר לכם ליהנות ממגוון מוצרי דפוס נלווים כגון: הדפסת הזמנות עבודה, כרטיסי ביקור, הזמנות לאירועים, מעטפות, חוברות, פלאיירים ועוד. שירותי ההדפסה ניתנים באיכות גבוהה ביותר והעיקר – במחירים תחרותיים.

    חשבון פשוט מאפשר לכם להיווכח על יתרונות השימוש בשירותיו של בית דפוס אינטרנטי על כל בית דפוס שאינו כזה. נחסך מכם פער התיווך. אתם משלמים באופן ישיר רק למי שמבצע עבורכם את העבודה. יתרון מובהק נוסף הוא האפשרות להזמין ולקבל כל כמות שהיא, לברות פריטים בודדים.

    התועלת שבקבלת שירות הדפסת חשבוניות באמצעות בית דפוס אינטרנטי

    1. ניתן להזמין את המוצר דרך האתר ולעצב אותו באמצעות מגוון אפשרויות העיצוב המוצעות בו.
    2. החשבוניות מודפסות על נייר איכותי בטכנולוגיית ייצור המאפשרת עיצוב חדשני. כמו כן ניתן להזמין את המוצר על נייר נטול עת ואף על ניירות אקולוגים וממוחזרים.
    3. התהליך כולו זול ומהיר יותר, פשוט וקל.
    4. אין הכרח להיכנס לתור. מרגע ההזמנה עד לקבלת המוצר מתבצעת עבודה שוטפת, ללא עיכובים.

    עצם קיומן של חלופות מאפשר מימוש זכות וחופש הבחירה על פי שיקולים שונים. אם אתם "נתקעים" ללא חשבוניות וזקוקים להן בדחיפות, ודאי תעדיפו את האפשרות להסתייע בשירותיו של בית דפוס אינטרנטי, אבל יהיה זה עוול, ודאי לאור היתרונות והתעלות שלו שצוינו כאן, כלפי בית דפוס זה אם הוא יוצג ויוצע רק כברירת מחדל.

    חשוב לציין, כי אף שפשוט וקל לעצב את החשבוניות שלכם באמצעות מבחר העיצובים המוצעים באתר אתם יכולים, לחלופין, לעצב אותה בעצמכם או להסתייע בשירותי העיצוב המקצועיים שנגישים וזמינים עבורכם באתר.

    בשורה התחתונה: מדובר המוצר חיוני ונדרש באופן שוטף. מאחר שכל בעל עסק, גדול או קטן, נדרש להיערך מבעוד מועד להנפקת חשבוניות ללקוחות, חשוב להצטייד במלאי מספיק מבעוד מועד. באמצעות בית הדפוס האינטרנטי קל מאוד לעשות זאת.