הפקות דפוס לעסקים








    הפקות דפוס לעסקים

    לכל עסק, בכל תחום, ישנה דרישה לא מועטה למוצרי דפוס. מוצרי הדפוס הנדרשים מאפשרים להציג את העסק בצורה ראויה ומכובדת, לשווק את עצמו וגם לקדם את העסק ואת המותג.

    כאשר מדברים על שירותי דפוס לעסק ישנם כמה דגשים הן משהו שכל בעל עסק צריך לדאוג להם:

    • כיצד למנף את מוצרי הדפוס לטובת העסק
    • מיהם המומחים בתחום ולמי מומלץ לפנות
    • ובאלו מקרים רצוי להשתמש בשירותי הדפוס

    מוצרי דפוס שיווקיים לעסק

    אינדיקאטור לפעילות העסק הוא העובדה שהעסק מקבל הזמנות חדשות. אבל, איך מגיעים למצב שבו ההזמנות לא מפסיקות להגיע?

    הדרך הנפוצה ביותר היא שיטת "מהפה לאוזן" שללא כל ספק מצליחה אך לרוב איננה מספיקה ולעיתים (אם לקוח לא מרוצה) עלולה אפילו לפגוע. ולכן על כל בעל עסק למצוא את השילוב הנכון בין שיווק "מהפה לאוזן" לבין פעולות שיווקיות שימתגו ויפרסמו את העסק בצורה הטובה ביותר.

    אז, מהי דרך המלך? מהי הדרך היעילה והפרודוקטיבית ביותר לפרסם עסק? רוב בעלי העסקים מאמינים שקמפיין פרסומי אינטנסיבי יעשה את העבודה. אבל האמת היא שאין שום צורך בקמפיין מאסיבי, פרסומות טלוויזיה בפריים טיים ואפילו לא בהלחנת זמריר (ג'ינגל) קליט וכדומה.

    כל שצריך הוא הדפסת מוצרי דפוס שונים, שיווקיים, שיציגו את העסק והמותג בצורה שיווקית, איכותית וממוקדת. מוצרי דפוס איכותיים הם כאלו שמציגים את לוגו (סמליל) החברה, סלוגן קליט של העסק ואת תחומי השירותים בו הוא עוסק. מוצרי דפוס שיווקיים המיוצרים בצורה איכותית יכולים להגיע במגוון צורות ותבניות, אך ישנו דבר אחד עיקרי שמוצר כזה צריך לקיים – כל מי שיקבל אותם יבחין במסר המועבר בהם.

    להלן כמה דוגמאות של מוצרי דפוס שעמדו במבחן הזמן כנפוצים והיעילים ביותר:

    • דפי לוגו עם פירוט על העסק
    • פוסטרים ומתקני תצוגה (רול-אפים)
    • כרטיסי ביקור
    • פריטי לבוש עם לוגו העסק מודפס עליהם
    • עלונים שיווקיים
    • מרצ'נדייז (עטים, לוחות שנה וכו') – שיכללו את לוגו העסק
    • קבלות וחשבוניות

    כפי שניתן להבחין, רוב רובם של מוצרי דפוס שיווקים אלו נעשים, בראש ובראשונה, כביכול למטרות שונות לחלוטין, אך מתחת לפני השטח ניתן להבין בקלות יחסית שהם מהווים גם כמוצרים שנועדו לשווק את העסק.

    הפקת מוצרי דפוס לשיווק עסקים והאפקט המתקבל

    דמיינו דף לבן וחלק, שעליו מתנוססת הצעת מחיר מסודרת מבית העסק. פורמאלי, נקי ומסודר בדיוק כמו שהצעה צריכה להראות. עתה, דמיינו את אותה הצעת המחיר – אך כעת הוא איננו חלק ולבן יותר, אלא הוא מכיל את לוגו החברה,מעוצב וממוקד בראשו ובתחתיתו של הדף, הכולל פירוט השירותים שהעסק מספק וכדומה. דף שכזה יפגע בשתי מטרות בעת ובעונה אחת – הגשת הצעת המחיר ובמקביל שיווק העסק ומיתוגו.

    הצעת המחיר שהוגשה תראה הרבה יותר פורמאלית וייחודית כאשר תגיע על דף לוגו. ובנוסף, מקבל ההצעה יבין שמדובר במסמך שיצא מעסק המכבד את עצמו ואת לקוחותיו ויקשר את טיב ההצעה לטיב החברה. שנית, הלוגו המעוצב ופירוט השירותים המופיעים בדך שכזה, יאפשרו למקבל השירות לקשר גם בעתיד את הלוגו לאותה חברה, ויתרה מכך, לדעת מהם מגוון המוצרים שהחברה מספקת. וזה בדיוק כל מה שכל עסק זקוק לו.

    שירותי דפוס לעסקים הן כלי שיווקי חשוב ללא כל ספק

    יש לזכור כי במכוני העתקות מקצועיים (שם נעשות רוב הפקות הדפוס) – לא יסתפקו רק במתן שירותי דפוס לאותו בעל עסק, אלא יציעו לו שירותים נוספים, יקרים מפז כגון: עיצוב לוגו, שירותי גרפיקה ועוד. כך שכל מוצר דפוס שייצא מאותו עסק, ייראה מקצועי ייחודי ומכוון מטרה. וכך בונים מערך שיווקי לעסקים היום.