טיפים לחיסכון בדיו בהדפסות שלכם בבית ובארגון








    במידה והעלויות הגבוהות של הדיו או הטונר של המדפסת שלכם בבית או במשרד, גבוהות מדי עבורכם, דעו שתוכלו לחסוך בהן באופן משמעותי. איך תוכלו לבצע זאת בהצלחה? המשיכו בקריאת המאמר שלנו.

    רכישת מדפסת מתאימה

    שימו לב איזו מדפסת אתם בוחרים לרכוש. קיימות לא מעט מדפסות שהן עצמן זולות לרכישה אבל ברגע שנגמר הדיו או הטונר שלהם, אז ניתן לראות שעלויות ההדפסות הופכות ליקרות וגבוהות. כך שלטווח הארוך, לא בטוח שמשתלם לרכוש מדפסות כאלה לא לשימוש ביתי ובטח לא לשימוש משרדי. אם כבר, מומלץ לכם לרכוש מדפסות לייזר על פני מדפסות הזרקת דיו ומדוע? כי הטונר של מדפסת הלייזר, עשוי לשמש אתכם זמן רב וגם במידה ויש לכם המון הדפסות, הוא בהחלט משתלם. עלות מדפסת לייזר עשויה לנוע מכמה מאות עד אלפי שקלים – תלוי איזו מדפסת אתם בוחרים והאם מדובר על לייזר שחור או גם לייזר צבעוני. כמו כן, העלות משתנה גם בהתבסס על פרמטרים נוספים שיש למכשיר כמו, סורק, פקס, מכונת צילום וכו'.

    צריכים להדפיס מוצרי שיווק שלכם?

    הכי מומלץ הוא לפנות לחברה המספקת את השירות. לחברה כזאת יש מדפסות איכותיות, שיוציאו הדפסות ובעיקר הדפסה דיגיטלית על מוצרים שונים בהם גם מוצרי קדם מכירות ומוצרי פרסום, ברמה גבוהה. אל תתפתו לרכוש מדפסת משוכללת כזאת לבית או למשרד שלכם, כי אתם לא באמת צריכים אותה בשימוש יומיומי וכמו כן, מדפסת כזאת עשויה לעלות לכם המון כסף וגם סביר להניח שתצטרכו לתחזק אותה וכך רק תגדילו את ההוצאות שלכם וחבל.

    הכירו את פונקציות המדפסת

    לא משנה איזו מדפסת רכשתם – לייזר או דיגיטלית, דעו שיש פונקציה מצוינת בשם "הדפסה אוטומטית דו צדדית". מה הכוונה? אתם יכולים להדפיס על הנייר משני צדדיו. כך תוכלו לחסוך בחצי את ההוצאות על הנייר שאתם רוכשים וגם לדעת שאתם פועלים בצורה ידידותית לסביבה. מלבד זאת, שימו לב שאתם מפעילים שיקול דעת כאשר אתם מדפיסים. נצלו את השטח שיש לכם על נייר ההדפסה ואל תדפיסו דף חצי ריק או תדפיסו מלל או תמונות שאתם לא צריכים. כך תוכלו בהחלט לחסוך בעלויות הנייר והדיו שלכם.

    הכירו את הגדרות ההדפסה שלכם

    לכל מדפסת יש דרייברים ומנהל התקן משלה. מומלץ שתבדקו את ההגדרות הללו ותראו אם מוצעת אופציה לחיסכון בדיו ואופציות נוספות שיעזרו לכם לחסוך בעלויות. שנו את ההגדרות על פי בחירתכם ולפי העדפותיכם.

    דיו מותאם ודיו פג תוקף

    לא מומלץ לחסוך על הדיו שאתם משתמשים בו. העדיפו לקנות את ראשי הדיו המקוריים המתאימים למדפסת שלכם או את הטונרים המקוריים. יתרה מזאת, הקפידו לבדוק את תאריך התפוגה כאשר אתם רוכשים את הדיו. זאת משום שדיו פג תוקף עשוי לגרום לסתימה בחלקים מסוימים במדפסת שלכם.