טיפים לעסק המתחיל – מחשוב ואסטרטגיה








    אין זה משנה עד כמה בעלי העסק הקטן מוכשרים וחרוצים ועד כמה העובדים נפלאים, כל עסק זקוק לייעוץ והכוונה על מנת לזכות באותה הצלחה ארוכת שנים לה הוא מייחל. מאמר זה יסביר מהו המשקל של ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ומהו כולל.

    פתרונות מחשוב לעסקים

    כל עסק זקוק לפתרון מחשוב כזה או אחר. כל עסק קטן או בינוני העובד עם מחשבים בעבודה השוטפת זקוק לגיבוי לעת צרה. דוגמאות? צלם השומר תמונות באופן קבוע על גבי הארד דיסק, יכול להסתייע בשירותי גיבוי על הענן שישמרו עותק של כל הקבצים שלו לכל מקרה חירום שלא יבוא. כנ"ל אם כל עסק שמסתמך על טכנולוגיה באופן שוטף. ככל שהעסק גדול יותר (נניח ומדובר ברשת של מחשבים), כך חשיבות הגיבוי עולה. חברת ERGמספקת שירותי מחשוב לעסקים הכוללים מגוון פתרונות רחב בענן ובכלל.

    עסקים קטנים- פלונטרים גדולים

    כל עסק והבעיות שלו והדבר החשוב ביותר הוא לאתר את הבעיות בזמן ולהציע פתרון המותאם לבעליו של העסק וזאת על מנת לשרוד ואט אט גם להצליח לפתח וליצור את אותן הכנסות בהן מעוניינים. שירות ייעוץ עסקי לעסקים קטנים הינו בגדר חובה בלתי כתובה להצלחתו של עסק.

    הבעיה העיקרית של רוב העסקים הקטנים היא שהבעלים שלהם הם לעיתים גם העובדים שלהם ובשלב מסוים האנרגיות אינן כאתמול ובעל העסק אינו מוכן לוותר על משפחתו ודברים נוספים וזאת על מנת להרוויח. יועצים עסקיים מאתרים את הבעיה של העסק, עוזרים לבעל העסק לרשום תוכנית עסקית שעיקרה פיתוח של העסק וכלים שיעזרו לאותו עסק קטן לקבל הלוואה לעסקים קטנים וזאת על מנת להוציא לפועל את כל אותם דברים. פעמים רבות ייעוץ עסקי יכלול בדיקת העסק והשגת הלוואה כצעד ראשון וזאת על מנת להציל את העסק מקריסה ורק לאחר מכן יישום שאר התוכניות.

    ייעוץ עסקי לעסקים קטנים- מה הוא כולל?

    חשוב להתאים את הייעוץ למצב העסק. אם מדובר על עסק חדש חשוב לשכור שירותי ייעוץ עסקי בכל הקשור אל הקמת עסק קטן חדש. אם מדובר על עסק קיים שיודע מהי נקודת החולשה שלו, ניתן להחליט על השכרת שירותיו של מומחה בתחום הבעייתי ואם לא יודעים מה הבעיה ניתן לשכור ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ממומחה בעל ניסיון בתחום של העסק, פיננסיים וניהול וזאת על מנת שיאתר את הבעיה, יעזור לגייס אשראי/הלוואה ולרקום את התוכנית המתאימה ביותר להמשך.

    לסיכום, כל עסק קטן זקוק לייעוץ אובייקטיבי ממומחים שיעזרו לו לתכנן את העתיד ולצאת מהבעיות הקיימות על ידי גיוס הלוואה מתאימה ובניית תוכנית פיננסית וניהולית מתאימה יותר. בנוסף, המומחים יספקו לבעלי העסק כלים רבים תחום הניהול, הפיננסי, המכירות והשיווק שיעזרו להם להתמודד עם בעיות שונות גם בעתיד.