מהי מדפסת משולבת?








    נדמה כי בעבר הכל היה מסובך הרבה יותר. כך למשל, אם היינו רוצים להדפיס דף היינו ניגשים אל המדפסת, אם היינו רוצים לסרוק אותו היינו צריכים להשתמש בסורק, אם היינו רוצים לצלם מסמך היינו נאלצים להרחיק עד מכונת הצילום ובשביל לשלוח פקס, היינו אמורים למצוא אדם עם פקסימיליה.

    מהם הגורמים לפיהם בוחרים מדפסת משולבת?

    אך כיום, את כל הדברים הללו ניתן לעשות במוצר אחד בעזרתה של המדפסת המשולבת. מדפסת משולבת היא מדפסת לכל דבר ועניין, בה ניתן להדפיס מסמכים ודפים שונים, אך יחד עם זאת היא גם מעניקה למשתמש את האפשרות לבצע פעולות נוספות, החל מסריקת המסמכים, דרך צילום דפים וכלה בשליחת פקסים. את המדפסת המשולבת חשוב לבחור בזכות שני גורמים- הפעולות אותן היא מסוגלת לבצע והמותג אליו היא משתייכת. ראשית, הפעולות. כל מדפסת משולבת תוכל לסרוק, לצלם ולשלוח פקסים, הרי אחרת היא לא הייתה מדפסת משולבת.

    עם זאת, כל מדפסת יכולה לעמוד בעומסים אחרים, או להעניק אפשרויות שונות וחשוב מאוד לבחור את המדפסת שלכם כזו שתתן לכם מענה על כמה שיותר רצונות אחריהם אתם תרים בבואכם לרכוש אחת. לדוגמא, אם חשיבות הכמות בעיניכם עולה על חשיבות האיכות, כפי שקורה במשרדים רבים, ישנן מדפסות שמדפיסות כמות גדולה של דפים בזמן קצר, לעומת מדפסות אחרות שפחות מתוכנתות כך שיוציאו כמות גדולה בטווח זמנים קצר, אך שמות דגש גדול יותר על איכות ההדפסה. עוד אחד מהדברים המשמעותיים הוא הדפסה דו צדדית, שמאפשרת לחסוך בדפים, כאשר לא כל המדפסות המשולבות אכן תומכות באפשרות הזו. כמו כן, חשוב שתדעו האם תוכלו להסתפק במדפסת שמדפיסה בצבעי שחור ולבן, או שמא אתם זקוקים למדפסת שתדפיס בצבעוני.

    מה הייחוד של מדפסת משולבת HP

    הגורם השני הוא כאמור המותג. ישנם מותגים רבים של מדפסות משולבות אותן ניתן למצוא, אך כדאי להחליט עוד בטרם מגיעים לרגע הקנייה, מהו המותג של המדפסת אותה אתם מעוניינים לרכוש. האם מדפסת משולבת HP תהיה היחידה שתענה לכם על הצרכים, או האם תסתפקו במדפסת מסוג אחר. המדפסת של HP אכן נחשבת למדפסת הטובה ביותר בשוק המדפסות בכלל, ובשוק המדפסות המשולבות בפרט, מאחר והיא משלבת גם איכות גבוהה של מכשיר, גם מחיר מצויין וגם שירות לקוחות שיאפשר לכם להתמודד עם כל בעיה או תקלה בה תיתקלו. מדפסת משולבת HP הינה מדפסת שמתמחה בהדפסה מהירה ומדוייקת, ובניגוד אולי למדפסות אחרות, מהירות ההדפסה במדפסת HP לא באה על חשבון גורמים אחרים דוגמת איכות ההדפסה.

    ומה לגבי חברות אחרות?

    אך מי שמעוניין לרכוש מדפסת משולבת מחברה אחרת, ואינו מעוניין לרכוש דווקא מדפסת משולבת HP יכול למצוא את הפתרון גם בחברות אחרות. עוד מדפסת משולבת שנחשבת למדפסת איכותית הינה המדפסת של חברת Brother, שמעניקה אפשרות בחירה בין מספר דגמים, כשגם המדפסת של Lexmark הינה מדפסת נהדרת שעונה על רוב השימושים של הלקוח הממוצע.