מוצרי חשמל וציוד שאתם צריכים למשרד החדש








    הקמת משרד חדש דורשת השקעה בריהוט, במוצרי חשמל ובציוד משרדי. רכישת ציוד משרדי כמו מחשבים, תוכנות, מדפסות וציוד רשת – תהיה ככול הנראה אחת מהוצאות ההפעלה הגדולות של העסק. אבל, אם תתכננו את הרכישות שלכם בקפידה ותרכשו את הציוד החיוני שאתם באמת זקוקים לו, תוכלו לשלוט טוב יותר בהוצאות המשרדיות הללו.

    1. ריהוט

    כדי שהמשרד שלכם ייראה נעים ומקצועי, מצד אחד, וכדי שיהיה נוח ונגיש לעובדים וללקוחות שלכם מצד שני – חשוב מאוד לבחור בריהוט המשרדי הנכון לעסק שלכם. לבחירה הנכונה בריהוט המשרדי יש תפקיד חשוב גם בהעלאת המורל ובשיפור הפרודוקטיביות של העובדים שלכם.

    בסביבת עבודה נעימה:

    • אנשים נוטים להרגיש נוח יותר בזמן העבודה. למשל אם תציעו להם כיסאות מחשב או שולחנות משרד ארגונומיים, ששומרים על בריאותם הפיזית.
    • אנשים מפתחים גישה נפשית חיובית יותר כלפי המעסיק והופכים לחדורי מוטיבציה לעבוד ביעילות ולהיות פרודוקטיביים.

    גם שימוש נכון בצבעים ובתאורה הוא חלק מהגורמים המשפיעים על הגדלת התפוקה. עם זאת, זכרו: חשוב תמיד לאזן בין התקציב שלכם לבין הצרכים של העובדים שלכם.

    1. מערכת טלפוניה

    הטלפון הוא לרוב האמצעי העיקרי שבו תשתמשו כדי לתקשר עם לקוחות וספקים. לכן, חשוב להבין אילו אפשרויות של שירותי טלפוניה זמינות בשוק, כדי לבחור במערכת הטלפון בגודל הנכון ובמחיר הנכון עבור המשרד שלכם.

    1. מחשבים ותוכנות

    מידע, הוא נשמת אפו של כל ארגון מצליח בימינו. המפתח למינוף המידע, כך שיפעל לטובתכם, נעוץ ברכישת מחשבים ותוכנות שמתאימים לתחום בו עוסק המשרד שלכם.

    המחשב חיוני גם לתקשורת העסקית, הודות למייל ולאפשרויות תקשורת ממוחשבות אחרות שהטכנולוגיה ממשיכה לפתח כל העת (למשל, הווטסאפ).

    חשוב לבחון את המערכות הזמינות לגיבוי הנתונים העסקיים שלכם. יש היום באינטרנט שירותי ענן רבים, שיחסכו לכם את הצורך להשקיע בעצמכם בתוכנות גיבוי לאבטחת נתוני המשרד שלכם.

    1. חיבור לרשת האינטרנט

    אם המידע נחשב לנשמת אפו של העסק, אזי רשת המחשבים מספקת את הוורידים והעורקים שמנתבים את המידע אל כל רחבי העסק שלכם. לשם כך תזדקקו:

    • לרשת פנימית, כלומר לכבלי Ethernet, נתב ומתגים. זאת במיוחד אם אתם זקוקים להקמת רשת גדולה שתוכל לשמש מספר עובדים גדול יותר.
    • תזדקקו גם למודם שיחבר את הרשת שלכם לעולם החיצון, באמצעות אחד מספקי האינטרנט הזמינים בארץ.
    1. מדפסת רב תכליתית

    אמנם, היום כל המידע מאורגן, מנוהל ומועבר בצורה אלקטרונית, אבל עדיין אנשים אוהבים נייר. גם אם המסמך הוא אלקטרוני, יש מקרים שבהם תרצו להדפיס אותו. ואם הוא מודפס, יתכן מאוד שתרצו לסרוק אותו. ואם המסמך נמצא במקום אחר, יתכן שתרצו לשלוח אותו בפקס.

    מה זה אומר? נכון! עדיף לרכוש מכונה אחת שעושה הכול, כלומר מדפסות משולבות, וכך לחסוך גם זמן וגם כסף.

    1. טלפון סלולרי

    נהוג לומר: ׳זמן הוא כסף׳. ואכן, תקשורת המאפשרת לכם ניצול זמן יעיל, תעזור לכם להרוויח או לחסוך כספים.

    עבודה מאורגנת ועמידה בלוחות הזמנים תורמת לכם מבחינה כלכלית, ומאפשרת לכם להתמודד היטב עם הלחצים שיוצרת העבודה. למרבה המזל, הגישה לאמייל של המשרד דרך הסלולרי שלכם, מציעה יתרונות ונוחות עצומים. כמו גם הגישה לתוכנות אחרות, שבהן אתם יכולים להתעדכן בכול רגע בנושאי הליבה המתרחשים ברחבי העסק בכול עת.

    יתרון זה בא גם עם חיסרון, כי אתם עלולים להרגיש שאתם לא מפסיקים לעבוד ולו לרגע, גם כשאתם מחוץ למשרד. לכן חשוב שתדעו כיצד לאזן את חיי העבודה עם החיים הפרטיים.

    1. מגרסה

    לפעמים, באותה מהירות שבה אתם מצליחים לייצר היום מסמכי נייר, כך גם עליכם להשמיד אותם. אחרי הכול, המשרד שלכם אחראי למידע שברשותו. לפעמים, המסמך עוסק במידע אישי הנוגע לאחד העובדים ולפעמים זו רשימת הלקוחות, חומרים רגישים של לקוח או תזכיר חסוי.

    בכול מקרה, חשוב להיות מודעים לכך שאסור שהמידע עליו אתם אחראים עליו יגיע לידיים הלא נכונות. זה עלול להיות הרסני עבור החברה, העובדים והלקוחות שלכם.

    1. ציוד דיוור מתאים

    מסמכים, דוגמאות של מוצרים או קטלוגים, הם רק דוגמאות לפריטים שיתכן שתצטרכו לשלוח מהמשרד שלכם למקום אחר. ציוד דיוור מתאים, כמו מאזניים ותוכנת דמי משלוח, יוכל לחסוך למשרד שלכם זמן וכסף.