מכונת צילום משולבת

חברת ש.ש מימד משווקת מגוון רחב של מכונות צילום משולבות מתוצרת מיטב החברות בתחום פתרונות הצילום וההדפסה. אצלנו תוכלו לרכוש מדפסות משולבות חזקות, איכותיות ונוחות לתפעול, במחירים אטרקטיביים ביותר. בנוסף מציעה החברה שירות טכני מקצועי, הזמין לשירותכם 7 ימים בשבוע. המומחיות שלנו בפתרונות צילום והדפסה והשירות המקצועי שהיא מספקת, הופכים כל רכישה של מכונת צילום משולבת לקלה, נוחה ובטוחה. לקבלת פרטים נוספים פנו אלינו ותוכלו ליהנות ממוצרים ומשירות במימד אחר.

מכונת צילום משולבת לא רק מדפסת

אין ספק, כי אחת ההמצאות המוצלחות ביותר בתחום פתרונות הצילום וההדפסה, הן מכונות צילום משולבות – מדפסות שהן לא רק מדפסות, אלא גם מוצרי משרד אחרים. מכונות צילום משולבות כוללות בדרך כלל מכונת צילום, סורק ופקס, בנוסף, כמובן, למדפסת עצמה. לשילוב של כל מוצרי המשרד הללו במכשיר אחד יש יתרונות רבים, הפרוסים כולם לפניכם במאמר זה.

השכרת מכונות צילום משולבת

מכונת צילום משולבת מקום ראשון

היתרון המשמעותי ביותר של מכונות צילום משולבות הוא – חיסכון אדיר במקום. תארו לכם משרד או מסדרון של חברה, שבו מוצבים גם מדפסת, גם מכונת צילום, גם פקס וגם סורק –  4 מכשירים שונים, שלכל אחד מהם יש נפח די משמעותי. אם כל המכשירים האלה צריכים היו להיות במשרד אחד (והרי היום כל משרד צריך כל אחד מהמכשירים הללו),הרי שהיו צריכים לפחות שני שולחנות בשבילם, מה שהיה מקטין מאוד את המשרד עצמו. מכונות צילום משולבות פותרות בקלות רבה את הבעיה הזאת. ישנו מכשיר אחד, שמסוגל לעשות הכול: להדפיס, לסרוק, לצלם מסמכים ולשלוח פקס. בצורה כזאת גם מי שמתפעל את המדפסות המשולבות צריך ללמוד את אופן תפעולו של מכשיר אחד בלבד ולא של ארבעה, וגם, כמובן, יש במשרד מקום. הרבה מקום.

מכונות צילום משולבת גדולות וקטנות

מדפסות משולבות התחילו דרכן במשרדים. מכיוון שבמשרדים תדירות השימוש במכונות צילום משולבות הינה גבוהה מאוד, הרי שיש צורך במכשיר שיכול לעמוד בעומס. זאת הסיבה, שמדפסות משולבות הנמצאות במשרדים הן בדרך כלל מדפסות גדולות, בעלות תכונות עבודה המתאימות למשרד, כגון: יכולת הדפסה של כמות גדולה של דפים במהירות גבוהה, מכיוון שהיום גם אנשים פרטיים רבים זקוקים לפתרונות צילום והדפסה ביתיים, בין אם משום שהם מנהלים עסק מהבית ובין אם משום שהם מדפיסים הרבה תמונות של הילדים ושולחים אותן בפקס לסבא ולסבתא, עלה הצורך בייצור מכונות צילום משולבות ביתיות, שתהיינה קטנות יותר בגודלן ויאפשרו לבצע בדיוק את אותן הפעולות שמבצעות מדפסות משולבות גדולות. מתוך הצורך עלה הפתרון, והיום ניתן להשיג מדפסות משולבות ביתיות, באיכות שאינן נופלת מזו של מדפסות משולבות משרדיות. אמנם. אבל הן בדרך כלל בהחלט מהוות פתרון מספק לצרכים של המשתמש הביתי.

הדפסת כרטיסי ביקור