השכרת מדפסות לעסקים

 

במקום לקנות מדפסות מקצועיות שעולות הון, חברתנו מציעה שירות של השכרת מדפסות לעסקים. למי זה טוב?! כמעט לכל עסק!

בניגוד לרוב תחומי ההשכרה, בהם התשלום המצטבר על הנכס המושכר עולה על ערך הקנייה שלו, השכרת מדפסת מקצועית יכולה להתברר ככדאית יותר מבחינה כלכלית.

בנוסף: רכישת מדפסת מקצועית לעסק כרוכה בהוצאה לא מבוטלת. רכישת מדפסת שכזו לטובת עסק  שמשתמש בה לעיתים לא תכופות תתברר כהוצאה מיותרת.  הפתרון הוא השכרת מדפסת לעסק בתשלום חודשי קבוע שייתנו  את המענה האיכותי ביותר ברגע שידרשו  לכך.

השכרת מדפסות

השכרת מדפסות לעסקים במימד צילום והדפסה במימד אחר

חברתנו מציבה את המדפסות אצל הלקוח מבלי שהלקוח ישלם מקדמה עבורן. הלקוח יכול לבחור מבין מגוון המכשירים: מדפסות משולבות, מדפסות לייזר, מדפסות הזרקת דיו ואפילו מכונות צילום. המכשירים מוצבים בעסק לתקופה שנקבעת מראש בין חברת מימד לבין הלקוח. במסלול ההצבה הלקוח מחויב עבור כל ההדפסות או הצילומים שביצע בפועל בבית העסק הנספרות על ידי פעימות מונה.

היתרון הגדול ביותר, אותו כדאי להביא בחשבון כאשר מתלבטים בין רכישה להשכרת מכונת צילום ומדפסות, קשור בעובדה שבמכונות הצילום השונות יש לבצע תפעול שוטף, דבר הגוזל זמן עבודה יקר והתעסקות לא קטנה עם מוצר שהוא אינו ליבת הפעילות של החברה.

השכרת מדפסות במימד יכולה לפטור אתכם מההתעסקות הזו: לקוחות המשכירים מדפסת מחברתנו ייהנו  מאספקה קבועה של דיו, טונרים וכן גם תפעול שוטף של המכונה, כך שלא "תתקעו" עם מכונה שאיננה עובדת בדיוק כשצריך אותה.

עוד עסקים שמשתלם להם להשכיר מדפסת מקצועית?

עסקים הצריכים מדפסת שכזו לזמן קצר בשנה או זמן קצוב בלבד. במידה ובית העסק איננו בטוח עדיין כי באמת קיים צורך בשימוש מתמיד במכונה מהסוג הזה ולחלופין יש צורך במכונה שכזו לזמן קצר בכל שנה, ניתן לבצע את השכרת מכונת הצילום ולהחזיר את המכונה בסוף התהליך. כמו כן, השכרת מכונות צילום מוגדרת בתור הוצאה קבועה ולכן ניתן לקזז אותה מהמיסים השונים.

בתום תקופת ההשכרה המדפסת חוזרת למשכיר והתשלום יהיה רק על התקופה שבה שהתה המדפסת אצל הלקוח.

מצד שני, גם לעסקים בהם המדפסת עובדת ללא הרף משתלם להשכיר מדפסת מקצועית:

באופן כזה הם מבטיחים לעצמם שירותי אספקת דיו ותיקון תקלות באופן שוטף וללא עלות נוספת מעבר לחיוב החודשי הקבוע.

אז בין אם בבעלותכם עסק שזולל דפים להדפסה או אחד שמשתמש במדפסת רק פעמיים בשבוע, השכרת מדפסת מקצועית יכולה להתברר כמסלול המשתלם ביותר עבורכם.

 

השכרת מדפסות לעסקים קטלוג מוצרים

,.

שאלות תשובות

1.יתרונות השכרת מדפסות

השכרת מדפסות לעסק תספק לכם:אספקה קבועה של דיו וטונרים, תפעול שוטף של המכונה, תשלום לפי פעימות מונה כך שמשלמים רק עבור ההדפסות שבוצעו בפועל. המדפסת מוצבת בבית העסק ללא עלות.

2.למה להשכיר מדפסת לעסק אצלנו

חברת ש.ש. מימד בע"מ ("מימד") נוסדה בשנת 1979, מימד מספקת פתרונות מתקדמים בתחומי הצילום וההדפסה, בהתאמה פרטנית לצורכי הלקוח.

מימד פועלת בכל רחבי הארץ ולה 2 סניפים ומרכזי שירות: האחד בפתח תקווה, המשרת את אזור מרכז הארץ ודרומה והשני בנשר, המשרת את אזור חיפה וצפון הארץ.

מימד מציעה ללקוחותיה השכרת מדפסות ומכונות ממגוון מכשירים בעלי יכולות אלו, כמו גם מגוון מכשירים בעלי יכולות שימוש נפרדות, לצילום, להדפסה, לשליחת פקס ולסריקה.