אחרי הקורונה: איזה פריטים יהיו במשרד?








    אין ספק שהקורונה שינתה משמעותית את מציאות העבודה. ענפים רבים עברו לעבודה מהבית. כאשר הקורונה תעלם לחלוטין, אנו נחזור לעבודה במשרדים אבל המשרד שלנו לא יראה אותו הדבר ומלבד פריטים בסיסיים שנדרשים לצורך העבודה, הוא יכלול גם פריטים נוספים.

    אז מהם הפריטים החדשים שיתווספו למשרד ומהם הפריטים הבסיסים שצריכים להיות בו כל הזמן? המשיכו בקריאה…

    פריטים חדשים שיכלול כל משרד חדש

    מחיצות פרספקס – מדובר על פתרון הגנה אסתטי ופרקטי נגד קורונה. מחיצות פרספקס הן שקופות והן מסייעות בשמירת מרחק הגנה בין אנשים. הן מצוינות עבור משרדים שמקבלים קהל. את המחיצות ניתן להזמין בהתאמה אישית בהתאם לגודל המבוקש.

    מוצרי היגיינה למשרד

    רצוי להחזיק במשרד מגבוני חיטוי וכמו כן להעמיד בקבוק גדול של ג'ל לחיטוי ידיים על בסיס אלכוהול. כל אלה מסייעים בשמירה על היגיינה וניקיון. אפשר גם לבצע פעולות כמו, אוורור של המשרד וכמו כן שטיפת ידיים לעיתים קרובות.

    פריטים בסיסיים שצריך לכלול כל משרד קיים וחדש

    מכונת צילום – יש להתאים את המכונה לדרישות המשרד. השימוש במכונת צילום נדרש על מנת שהתפקוד יהיה יעיל וטוב. כאשר בוחרים מכונת צילום, יש לבדוק את העלות, מיהו היצרן וכמו כן את המפרט הטכני. 

    מדפסת לייזר – כיום, המגמה היא להחליף את מדפסות הזרקת הדיו במדפסות לייזר. ניתן להדפיס איתן כמות מרובה של דפים, עלות הטונר נמוכה בהשוואה לעלות ראשי הדיו, איכות ההדפסה טובה יותר וגם יש עמידות לאורך זמן.

    פקסימיליות – שליחה וקבלה של פקסים היא אמנם מיושנת, אך עדיין פופולארית בקרב משרדים רבים. ניתן לרכוש מכשיר פקס בנפרד או כחלק ממדפסת משולבת.

    ציוד משרדי – הציוד יכלול עטים, עפרונות, מחקים, מרקרים, סרגלים, מחדדים וכמו כן דפים למדפסת, ראשי דיו או טונרים (בהתאם לטכנולוגיה של המדפסת), מחברות, מחוררים, מהדקים, יומן פגישות וכמו כן ציוד נוסף שחייב להימצא בהישג יד.

    בר מים – שתיית מים היא חשובה מאוד ועל כן, רכישה של בר מים היא פתרון מצוין עבור העובדים וגם עבור הלקוחות שפוקדים את המשרד.

    מזגן – כל משרד צריך שיהיה לו מזגן איכותי וטוב. ניתן להשתמש בו לימים הקרים והחמים. כאשר יש טמפרטורה נעימה במשרד, הדבר ישפיע לטובה על הריכוז של העובדים ובכלל על סביבת העבודה.

    ריהוט משרדי – חשוב שיהיה ריהוט שיהיה נוח ואיכותי כמו, כיסאות משרדיים ארגונומיים, כיסאות ללקוחות שיהיו מעוצבים ונוחים, שולחנות עבודה מרווחים הכוללים גם מגירות לאחסון פריטים, ארונות לספרים ומסמכים וכו'. 

    גופי תאורה – יש להשקיע בגופי תאורה נקודתיים שיהיו על שולחנות העבודה של העובדים וכמו כן גם גופי תאורה תלויים. התאורה לא רק תתרום למראה של המשרד, אלא גם תתרום בייעול של העבודה.