מדפסות משולבות להשכרה – למה זה כדאי?








    מדפסות משולבות להשכרה הם מוצר חובה ברוב בתי העסק והמשרדים, ועקב התפתחות העולם הטכנולוגי, שודרגו המדפסות והן עונות כיום על צרכים מרובים ומגוונים. כיום ניתן לרכוש מדפסות משולבות צבעוניות, שחור לבן, משולבות מדפסת, סורק ופקס ואף כאלו המתחברות אל רשת האינטרנט ואל רשת מקום העבודה. הדבר הופך את מכונת הצילום לחלק אורגני מהתנהלות ועבודת המשרד ועל כן, הימצאותה בבית העסק מהווה יתרון משמעותי.

    למרות זאת, לא חייב לרכוש מדפסת, אלא קיימת האופציה של השכרת מדפסת משולבת מה שיכול להיות כדאי מאוד לבית העסק ויעיל למגוון של תחומים. ההשכרה לרוב נעשית לתקופת זמן מוגבלת, וכוללת איסוף והחזרה, אחריות ושירות תיקונים במקרה הצורך, כפי שתוכלו לבחון באתר "מימד", המציע שירות זה. אז למה כדאי להשכיר מכונת צילום משולבת ואיך זה עוזר לעסק שלכם?

    מדפסת משולבת דגם BROTHER MFC-L5750DW

    מדפסות משולבות להשכרה – חסכוני, יעיל ונכון

    אלמנט ההשכרה הפך לפופולארי מאוד בעשורים האחרונים, עקב שינויים במבנה השוק הגלובאלי ועל כן, השכרה של שירות או מוצר מסוים, החלה להיות יותר ויותר מקובלת. היתרון הגדול שבהשכרה, הוא ההימנעות מאלמנטים מסוימים שנלווים לרכישה של מוצר חדש, כמו שאלת אופן השימוש במוצר ועד כמה נדרש להשקיע על מנת לתחזק אותו.

    • אופן השימוש – בפתיחה של בית עסק חדש לא תמיד ברור מה יהיו הדרישות אותם העסק יצטרך לספק ולכן כדאי להימנע מהוצאות כספיות מיותרות, וכמובן מבזבוז זמן מיותר. לכן, אם ברשותכם עסק חדש, או פרויקט חדש, ואינכם יודעים עדיין עד כמה באמת תזדקקו למדפסת, אתם מוזמנים להשכיר את המכונה ועל ידי כך לפתור את הבעיה. באופן זה תוכלו גם להכיר את המכונות המוצעות בשוק, לברר מה הכי מתאים לכם ואולי לרכוש אחת בעתיד. בנוסף, יכול להיות שבית העסק צריך מכונה לתקופות קבועות, אך קצרות במהלך השנה, לכן אין לו צורך ברכישה של מוצר חדש ותחזוקה שלו, והאפשרות של השכרה היא פתרון מעולה.
    • תחזוקה שוטפת וחיסכון – מדפסת משולבת דורשת תחזוקה ואביזרים נלווים, ולכן במקרה שהמכונה נחוצה בעסק בכל ימות השנה, סביר להניח שרכישה שלה תהיה חכמה יותר. אך אם ישנו מצב, בו המכונה תעמוד לאורך זמן ללא שימוש, דבר זה יכול להזיק לה, וידרוש התעסקות בתיקון המרכיבים האלקטרוניים והאופטיים, הזמנת טונרים וכדומה.

    לכן, במקרה כזה, הצעד המשתלם ביותר הוא להשכיר מדפסת משולבת, ובכך להימנע מטיפול בה, בזמן שהיא איננה בשימוש. כמו כן, כאשר משכירים מכונה, שירות התיקונים והחלפת הטונרים וראשי הדיו כוללים בעסקה, וכך תחסכו לעצמכם כאב ראש מיותר.