מכונת צילום צבעונית








    מכונת צילום צבעונית

    חברת ש. ש. מימד בע"מ הייתה מהחברות הראשונות בארץ שהביאו לישראל את בשורת הצילום בצבע בעזרת מכונות צילום צבעוניות.

    האבטיפוס של מכונת הצילום נוצר בסוף שנות ה-30, ומכונת צילום צבעונית נכנסה לשוק רק כ-30 שנה מאוחר. עם זאת, במשך שנים רבות לא נראו כמעט מכונות צילום צבעוניות בשל מחירן הגבוה, והעדפתם של משרדים ומוסדות רבים במכונה הזולה יותר, המצלמת בשחור-לבן בלבד.

    אולם, בשנים האחרונות מחירם של מכונות צילום צבעוניות ממוצעות ירד באופן משמעותי, בעוד השימוש בתוכנות ליצירת מצגות, שקפים ומסמכים בצבע עלה במידה ניכרת. על כן כיום מחפשים יותר ויותר צרכנים מכונות צילום שיוכלו לספק את הדרישות והצרכים של ימינו לצילום מסמכים בצבע ביעילות, במהירות ובחדות צבע מרשימה.

    אחד המוצרים המבוקשים בתחום הנו מכונת צילום בצבע שהינה למעשה מכשיר משולב. כלומר, המכונה פועלת גם כסורק וכמדפסת, ולעתים אף בעלת יכולות של פקסימיליה, בנוסף. מכונה משולבת שכזו נותנת מענה מקסימאלי לכל צרכי המשרד, שכן מאפשרת חיבור ישירות למחשב או לרשת ולהדפיס מהאינטרנט, כמו גם לסרוק ישירות למחשב את המסמך המצולם, וכל זאת בצבעים חיים ויפים.

    על כן, אם משרדכם נזקק לכמות רבה של צילומים בצבע, אנו מזמינים אתכם להתרשם ממכונות הצילום בצבע האיכותיות שאנו מציעים לכם. לחצו על כפתור ה-i על מנת לקבל מידע נוסף אודות מהירותה של כל מכונת צילום צבעונית, יכולותיה המיוחדות (צילום דו צדי למשל, אפשרות סריקה וכן הלאה), הקיבולת שלה ועוד. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה לגבי המוצרים.