קופות רושמות לעסקים – מכונה לספירת שטרות








    מאמר זה יסביר מדוע בכל כל הרבה חנויות ועסקים ניתן לראות קופות רושמות לעסקים ובמקומות רבים גם מכונה לספירת שטרות. במאמר נעלה את התועלות של כל אחד מאלו ונסביר כיצד הם יכולים להוביל את העסק לניהול נכון, סדר, ארגון ורווחיות.

    ניהול נכון מוביל לרווחיות

    רוב העסקים עוסקים בקנייה או מכירה של פריטים מסוימים ועל כן הם מתמודדים גם עם כל הקשור אל אמצעי התשלום של הלקוח. כיוון שכל הקשור אל כסף הוא דבר אליו יש להתייחס ברצינות ובדייקנות, שכן הוא זה שיוביל את העסק לאותה רמת רווחיות אליה הוא שואף, חשוב לשאוף לשני דברים.

    הדבר הראשון תמיד יהיה רישום מסודר של כל המזומנים, הצ'קים וכרטיסי האשראי בהם הלקוחות שילמו (דבר אשר יכלול את החשבוניות/קבלות שהופקו למען הלקוח) והדבר השני תמיד יהיה ייעול נכון של הזמן. כל אלו ניתן להשיג על ידי שני כלי עזר משמעותיים, קופות רושמות לעסקים וכן מכונה לספירת שטרות.

    קופות רושמות לעסקים – מה זה אומר?

    ניתן לקבוע בצורה ברורה כי כל עסק אשר מוכר מוצרים או שירותים חייב לנהל את כל מערך הכספים והחשבונאות שלו בצורה מסודרת. ניתן ליישם משפט זה בצורה קלה על ידי קנייה של קופות רושמות לעסקים. אם בעבר, עסקים השתמשו בקופות אשר רשמו את כל הפעולות החשבונאיות שלהם ובזה נגמר העניין, האם עסקים מעדיפים קופות רושמות לעסקים, כלומר קופות ממוחשבות.

    קופות רושמות רלוונטיות בעיקר לעסקים אשר קצב הפעילות החשבונאית ומספר העסקאות שלו גבוהה. במילים אחרות: חנויות, סופרים, עסקי מזון, דוכנים למינהם ועוד. למעשה, קופה רושמת היא כלי נדרש כמעט לכל עסק מבוסס מקום פיזי. כמובן שניתן להסתדר גם ללא קופה רושמת, איך אין ספק שמכשיר זה יכול לחסוך המון זמן וטרחה שמתורגמים ישירות לחסכון כספי גדול בטווח הארוך.

    נכון להיום יש סוגים שונים של קופות רושמות ולכן חשוב מאוד לרשום מהן המאפיינים החשובים ביותר של קופה רושמת לעסק שלכם וכן להגיע להכרעה באם מעוניינים לקנות גם מכונה לספירת שטרות אשר תחסוך זמן ספירה של שטרות. חלק מהמאפיינים החשובים של קופות רושמות לעסקים הם אפשרות לראות את הפרטים של כל קנייה (ביצוע שאילתות), רישום תקבולים, הדפסה של קבלה ללקוח, יכולת להתחבר למכשירים שונים, כמו למשל מדפסת, מכשיר סליקה, ברקוד ועוד.

    קופות רושמות וממוחשבות לעסקים, ניתן למצוא באתר של ניוטק איילון שכתובתו הינה:
    http://www.weighing.co.il/products/registers/