שמונת הפריטים החשובים שכל משרד צריך








    פותחים עסק חדש או מחפשים דרכים לשדרג את סביבת העבודה? בחירת ציוד משרדי נכון הוא אחד השלבים החשובים בתהליך. ציוד משרדי שמאפשר לעובדים לבצע את המטלות היומיות הוא הלב של כל משרד. ציוד איכותי מהסוג הנכון יכול לעשות את ההבדל בין זמן מבוזבז לבין עבודה יעילה ואיכותית. לפניכם 8 פריטים של ציוד משרדי שיכולים להפוך את העבודה במשרד שלכם להרבה יותר מסודרת ונעימה.

    שולחן עבודה: לא ניתן לעבוד ללא שולחן נוח, מרווח ומעוצב, לכן השקיעו בשולחן איכותי שיעזור לכם להרגיש בנוח. בחרו עיצוב שמתאים לנושא של העסק. לחללים קטנים ניתן לרכוש שולחן עם משטח זכוכית ליצירת מראה קליל. בזמן רכישת השולחן זכרו לבדוק פונקציות דרושות כמו מגירות צמודות, מעמד למחשב נייח, אפשרות העברת כבלים בנוחות ועוד, בנוסף חשוב לדאוג לנקודות חשמל סמוכות, נקודת קו טלפון וחיבור אינטרנט.

    מחשבים ואביזרים נלווים: פריט חשוב ביותר שיש להצטייד בו, לעבודה במשרד, הוא כמובן מחשב. כבעלי משרד, עליכם לדאוג כי לכל אחד מהעובדים יהיה מחשב איכותי ומהיר. חשוב להתאים את סוג המחשב, לצרכיו של העובד – עובד שהינו פקיד, איננו זקוק בהכרח למחשב “חזק” במיוחד, בעל נפח אחסון וזיכרון רחב, כפי שזקוק לו עובד שהינו מעצב גרפי. יש להתאים את סוג המחשב שתרכשו, בהתאם למאפיינים ולצרכים של העובדים במשרד. בנוסף למחשבים, כמובן שיש להצטייד באביזרים משלימים כגון: מסכי מחשב, מקלדות, עכברים, רמקולים ומצלמות למחשב (במידת הצורך).

    כסא מחשב/ משרדי: מדובר אולי באחד מהמוצרים החשובים ביותר עבור העובדים שלכם. אל תחסכו בכיסאות מחשב, ואל תתפתו לרכוש כל מיני כיסאות פשוטים במבצע – זכרו שהעובדים שלכם יושבים עליהם למעלה מ-9 שעות בכל יום, ועל כן חשוב שיהיו נוחים, איכותיים, בעלי התאמה מקסימלית לגב, לצוואר ולישיבה ממושכת. העדיפו לרכוש עבורם כיסאות ארגונומיים, מבדים נושמים, בעלי ידיות מתכווננות, מנגנוני נדנוד ואפשרויות כוונון של המושב – העובדים שלכם בהחלט יודו לכם על כך, ואתם תרוויחו יותר שעות עבודה מצד העובדים, ללא “קיטורים” ויציאות תכופות לסיבובים במשרד.

    מגרסה שקטה: נשמע כמו פריט שאיננו חובה, אך ברגע שתתחילו להשתמש בו, תודו לנו על כך מגרסות שקטות מאפשרות לכל צוות המשרד להמשיך בעבודתו גם כאשר צריך לבצע גריסה יסודית של ניירת חשובה. כיום השאיפה היא לצמצם עד למינימום את הרעש שהמגרסות מייצרות בכל רגע והמגרסות החדשות בהחלט מראות שיפור בעניין.

    טלפונים שולחניים: למרות היותם של הטלפונים הסלולריים פתרון אידאלי ליצירת קשר, עדיין אין תחליף לטלפון משרדי ולתקשורת פנימית בין העובדים באמצעות טלפון קווי. לכן, הצטיידו במספר טלפונים שולחניים, וודאו כי הטלפונים תואמים את צרכי העובדים. למשל: זכרו כי מזכירת החברה זקוקה לטלפון שולחני משוכלל, המאפשר לקיים שיחות ועידה, להעביר שיחות וכו’.

    כלי כתיבה וציוד משרדי בסיסי: אחד מהמוצרים הבסיסיים ביותר שאין משרד יכול להתקיים בלעדיהם, הוא כמובן: ציוד משרדי. הכוונה היא בעיקר לכלי כתיבה מסוגים שונים ואביזרים משלימים, כגון: עטים כדוריים, עטים בעלי ראש סיכה, עטי סימון, עפרונות, מרקרים, מחקים, טיפקסים, סרגלים, מהדקים, מחוררים וכו’. כמו כן, חשוב להצטייד בשלל מוצרי נייר: מחברות, דפדפות, בלוקים לכתיבה, פנקסים, מזכריות ממו ועוד. בנוסף, יש לרכוש מוצרי ארגון ותיוק כדוגמת: קלסרים, שמרדפים, חוצצים וכו’.

    ארון למסמכים: אין משרד שלא מחזיק ניירת שוטפת, החל מטפסים וחוזים ללקוחות וספקים ותיק חשבונות ועד לספרי עבודה וניירות סקיצה חשובים, את כל אלה חשוב לשמור בצורה מסודרת ומאורגנת שלא תפריע למראה הכללי של החלל ותמשוך תשומת לב מיותרת. מומלץ לרכוש ארונית מסמכים המשלבת גם דלתות סגורות שמאחוריהן תוכלו להסתיר קלסרים ותיקיות וגם אזורים פתוחים שישמשו לדקורציה הכללית של המשרד.

    לוח תזכורות: ניתן לשלב מספר לוחות שונים מגיעים במגוון רחב של גדלים שהופכים אותם למאוד שימושיים ולא משנה אם יש לכם משרד קטן או גדול. הלוחות הללו מהווים כלי מעולה להצמדת תזכורות ומסמכים חשובים הדורשים טיפול מיידי. לוח שעם, לוח מחיק עם סט של טושים צבעוניים שיעזרו לכם לארגן מטלות לפי סדר עדיפויות או לוח מגנטי אליו תוכלו להצמיד פתקים. חשוב לסדר את הלוח לעיתים קרובות, לזרוק את מה שלא רלוונטי על מנת שלא יהפוך לעוד פינה מועדת לבלאגן.