שירותי דפוס למשרד








    כל משרד זקוק לשירותי הדפסה באופן שוטף. בין אם מדובר בהדפסת מכתבים או מסמכים שונים, בין אם מדובר בהוצאת טפסים רשמיים או פרסומים ללקוחות, בין אם מדובר בתכתובת פנים משרדית או כל צורך אחר – כל אלו הינם בין הצרכים היומיומיים של כל משרד באשר הוא. ההבדל העיקרי בין שירותי דפוס דיגיטלי המסופקים למשרדים לבין שירותי דפוס דיגיטלי המסופקים לאנשים פרטיים הוא הדחיפות והתדירות של ההזמנות. בעוד שלקוחות פרטיים זקוקים לשירותי הדפסה אחת לתקופה, במשרדים מדפיסים לצרכים שונים מדי יום ביומו.
    השירותים הניתנים למשרדים וכלולים בהדפסה הינם רבים ומגוונים. כל בית דפוס דיגיטלי מייצר בהתאם לרמת היכולת הייחודית לו ולכן חשוב לבדוק מה היא הרמה בה מבוצעת העבודה בכל בית דפוס לפני תחילת העבודה.

    פליירים
    בית דפוס דיגיטלי יכול להדפיס פליירים מקצועיים בהתאם לצרכים של בית הדפוס. החל מהדפסה לצרכי שיווק של מוצר מסוים ועד להדפסה לצרכים השוטפים של בית העסק – באמצעות הפליירים ניתן ליצור תודעה בקרב לקוחות המשרד ולהפיץ מסרים אודות מבצעים שונים ועוד.

    הדפסת גלויות
    גלויות מתאימות לבתי עסק המעוניינים לשווק את עצמם בדרך קצת שונה. הגלויות מחולקות בבית העסק עצמו או בבתי קפה באזור. על מנת להפוך את הלקוחות שלכם ללקוחות קבועים רצוי להשקיע בהם באמצעי הפרסום האטרקטיביים ביותר. הודות לגלויות ניתן להפוך את העסק לבעל מוניטין רב. הגלויות ניחנו בעדינות ובסטייל ומשווקות את העסק שלכם בהצלחה.

    פנקסי קבלות או חשבוניות
    כל עסק נדרש לקבלות או חשבוניות בתום כל תקופת פעילות. על מנת להדפיס חשבוניות וקבלות באופן הממתג את העסק ומעניק לו את הייצוגיות הדרושה לו, חשוב לפנות אל בית דפוס מקצועי בעל ניסיון רב שנים בתחום. באמצעות איכויות ההדפסה של בית דפוס רב ניסיון ניתן ליצור את התדמית המושלמת לכל עסק.

    מגנטים לעסק
    מגנטים הינם הדרך האולטימטיבית לשיווק עסק לטווח הרחוק. מגנטים מהווים אלמנט שימושי עבור רבים למשך שנים ארוכות מאחר והם תלויים במקומות המשמעותיים ביותר – על המקרר, על דלת הכניסה וכיו"ב.
    באמצעות שירותיה המקצועיים של חברת דפוס דיגיטלי ניתן להדפיס את כל צרכי העסק ברמה הגבוהה ביותר ובכמויות גדולות. אין ספק כי הפנייה לבית דפוס דיגיטלי מבטיחה פתרון משמעותי של רוב הצרכים העסקיים בהדפסה ובשיווק ללקוחות באמצעים שונים ומגוונים. חשוב להקפיד על פנייה אל בית דפוס המתמחה גם בעיצוב כך שתוכלו לעצב לעצמכם את הלוגו המתאים לכם ביותר.