השכרת מכונות צילום

חברת מימד מציעה שירותי השכרת מכונות צילום והדפסה למשרדים, חברות, עסקים וארגונים. ניתן לשכור את מכונת הצילום לפי פעימות מונה חודשי בהתאם לצרכי הלקוח. בנוסף, לכל אורך תקופת השכירות אנו מספקים שירותי תיקון ואחזקה שוטפת של מכונת הצילום.

 

עסקים רבים, מוצאים את עצמם תחת הצורך להדפיס כמות גדולה במיוחד של דפים בכל יום וחודש. לעיתים, זה בעקבות צורך משרדי, לעיתים עבור הלקוחות ולעיתים אף במוסדות כמו בתי ספר אשר זקוקים להדפסת דפים, עבודות, חומרי לימוד ועוד. כיום, אין באמת צורך לרכוש מכונה יקרה כל כך, אלא להשכיר אותה וליהנות מתנאים טובים אפילו יותר מרכישה של מכונה. אם כן, מה הם היתרונות לרכישה?

השכרת מכונות צילום

יתרונות השכרה של מכונות צילום

1.חסכון כספי משמעותי

ראשית, הכל קשור בהוצאות הכספיות של העסק. בין אם זה עסק וותיק או חדש, חשוב להימנע מהוצאות מיותרות על ציוד שייתכן ולא באמת צריכים אותו, לכן שירות השכרת מדפסות  יסייע בצמצום הוצאות מיותרות.

כך למשל, במידה ובית העסק איננו בטוח עדיין כי קיים צורך בשימוש מתמיד במכונת צילום או הדפסה ולחלופין יש צורך במכונת צילום לזמן קצר בכל שנה, ניתן לשכור מכונת צילום ולהחזירה בסוף התהליך. כמו כן, שירות זה מוגדר בתור הוצאה קבועה ולכן ניתן לקזז אותה מהמיסים השונים.

2.אספקה קבועה

עוד פרט נוח במיוחד אותו כדאי להביא בחשבון כאשר מתלבטים בין רכישה להשכרה, קשור בעובדה שבמכונות הצילום השונות יש לבצע תפעול שותף בכל פעם מחדש ולעיתים כמה פעמים בשבוע. כיום, ניתן לעבוד עם חברות המאפשרות לבצע השכרת מכונת צילום ואף לקבל אספקה קבועה של דיו, טונרים וכן גם תפעול שותף של המכונה, כך שלא נתקעים עם מכונה שאיננה עובדת בדיוק כשצריך אותה.

חברות המספקות שירותי השכרה של מכונות צילום ומדפסות, מספקות מגוון רחב של מוצרים ולכן שימוש בשירותי השכרה של מכונת צילום מאפשר לבדוק קודם את אופן השימוש והצרכים בבית העסק ולשנות את המוצרים על פי ההתנהלות המשרד. כך, ניתן ליהנות ממכונות איכותיות, המתאימות לשימוש האישי, חוסכות בהוצאות השנתיות ואף לאספקה קבועה של דיו, טונרים ואמצעים נוספים.

 

קטלוג מוצרים