דברים שחשוב לבדוק לפני קניית מדפסת ביתית








    אם הגעתם למסקנה, שהגיע הזמן להחליף את המדפסת הישנה שלכם באחת חדשה, ובעיקר מתקדמת, המדריך הבא יעזור לכם בביצוע הרכישה. הנה כמה נקודות חשובות, שכדאי להתייחס אליהן רגע לפני שקונים מדפסת ביתית:

    • אילו פתרונות היא מציעה – אם אתם מחפשים מדפסת משולבת, תגלו שהמבחר הוא עצום. ממש כפי שמרמז שמה, מדפסת זו מציעה שילוב של כמה פתרונות, ההופכים את העובדה איתה ליעילה הרבה יותר. מדפסת מסוג זה יכולה להציע, מלבד ההדפסה עצמה, גם פקס וגם סורק. כשאתם מחפשים אחת כזו, חשוב שתבדקו את האפשרויות השונות, מה מציעה כל אחת מהן וכיצד זה עובד (התייחסו לרזולוציה של הסריקה, לאיכות ההדפסה וכדומה). ישנן גם מדפסות משולבות שמציעות אפשרות של צילום. אם פתרון זה יכול לעניין אתכם, בדקו גם אותו.
    • מה הגודל של המדפסת – המדפסות הביתיות המוצעות כיום מגיעות בגדלים שונות. ישנן מדפסות גדולות וישנן גם מדפסות קטנות וקומפקטיות. אם אתם מוגבלים במקום, ישנה חשיבות רבה מאד לגודל המדפסת. לפני שאתם מגיעים אל החנות, מדדו את המקום שבו אתם רוצים להניח אותה (רוחב ועומק), וגשו עם הנתונים האלה אל החנות והתחילו בחיפוש אחר המדפסת שתענה לכם על קריטריון זה. אם אתם לא מוגבלים במקום, הרי שאין לכך משמעות.
    • מי מייצר אותה – אם חשוב לכם ליהנות ממדפסת ביתית איכותית, כזו שתשרת אתכם תקופה ארוכה, חשוב שתבחרו מדפסת המיוצרת על ידי חברות ידועות, ובעיקר גם כאלו המתמחות בתחום המדפסות. אין זה אומר בהכרח שהיא תעלה לכם הרבה מאד כסף, אולם היא כן תציע לכם ביצועים טובים ואיכות ברמה גבוהה. לפעמים, הזול עולה ביוקר. וגם אם מעוניינים לחסוך בהוצאות ומחפשים מדפסת זולה, מתפשרים על האיכות ואחרי זמן קצר נאלצים לרכוש מדפסת חדשה. ולכן, הקפידו לבחור מדפסת איכותית המיוצרת על ידי חברה מוכרת.
    • כמה זה עולה – סקר שוק והשוואת מחירים יאפשרו לכם לאתר מדפסת ביתית בעלות נוחה וכדאית מאד ובעיקר כזו שתואמת לתקציב שאותו הגדרתם מראש. אפשר למצוא היום מדפסות בטווח מחירים רחב מאד. לעיתים, אותו הדגם בדיוק עשוי לעלות לכם במקום אחד בעלות זולה ובמקום אחר במחיר גבוה בהרבה. סקר שוק יאפשר לכם להשוות מחירים וגם להשוות בין הפרמטרים השונים שמציע כל דגם.
    • קבלת המלצות – אם אתם לא מכירים את הדגמים המוצעים כיום בשוק, בקשו המלצות מחברים או בני משפחה על מדפסת ביתית טובה. הגדירו להם את הצרכים שלכם וגם את התקציב ובקשו מהם חוות דעת על דגמים שונים ובעיקר המלצות על דגמים איכותיים וטובים. קבלת חוות דעת והמלצות ממקור קרוב לכם יאפשרו לכם לבצע את הרכישה המשתלמת והכדאית ביותר, ובעיקר ליהנות ממדפסת שתשרת אתכם זמן רב ותציע לכם את התוצאות האיכותיות והמתאימות לכם ביותר.