הדפסה על קנבס








    תמונות אישיות הופכות לתמונות מקצועיות מודפסות

    יש משהו מאוד קסום בתמונות, אנחנו מצלמים אותם בכל מקום אפשרי, דרך כל מכשיר אפשרי שקיים אצלנו ואחרי כל זאת אנחנו שומרים אותם בכל מקום אפשרי בתקווה גדולה לא לאבד אפילו אחת מהן. אם אנחנו אוהבים את התמונות כל כך, למה הן לא מעצבות את הבית שלנו מחדש?

    ברגע שאנחנו לוקחים את המצלמה ליד (או את הסמארטפון לצורך העניין) ודואגים לשמר רגע כלשהו, האם אנחנו חושבים על לאן התמונה הזו תופיע לאחר מכן? האם זו תמונה שאנחנו צריכים לשמור בלבד או שמא יש כאן משהו שאפשר לעשות איתה מעבר? נסו לקחת תמונה אחת שצילמתם לאחרונה ולראות אותה במחשב, עדיף במסך גדול קצת בשביל להבין את מה שהצלחתם לעשות, אפשר לראות שגם ללא ידע בפוטושופ כיום, אפשר לערוך בצורה פשוטה ודיי מקצועית בעזרת אפליקציה או שתיים, בעזרת קצת עריכה, כל תמונה יכולה להפוך בין רגע למקצועית עד מאוד.

    אז מה עושים עם תמונה איכותית ולמה?

    מעבר לתשובה הגלויה למה שווה לנו להפוך את התמונה שלנו לשוות ערך יותר, הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות היום עם תמונות הוא נושא ההדפסה, לא משנה איך, אפשר לראות שבמקומות עבודה רבים אנשים מדפיסים את התמונות שהם צילמו (הן תמונות משפחה והן תמונות אישיות וזוגיות) ותולים בעמדות העבודה שלהם, גם כאשר התמונות לא יצאו באיכות הגבוהה ביותר שניתן היה לצפות מהמצלמות ה"חכמות" שלנו.

    אז שלב ראשון, מעלים את התמונה למחשב על מנת להבין באם התמונה יצאה נקייה או שמא מטושטשת (למרות שעם קצת כלים גם את הטשטוש אפשר לסדר, אנחנו מדברים על פשטות) לאחר שהעלנו את התמונה אפשר לערוך בעזרת הפילטרים של האפליקציות (כמו אינסטגרם, פיקאסה ועוד) ואז כאשר אנחנו מבינים שיש לנו תמונה איכותית, אפשר לשלוח אותה לבית דפוס או מקום מקצועי להדפסות על קנבס או קאפה על מנת שידפיסו לנו בגודל גדול ונכון לפי הסלון שלנו (או חדר אחר לבחירתנו כמובן) ולתלות, אחרי פילטר או שניים התמונות שצילמנו ייראו איכותיות ומקצועיות מתמיד וגם נרוויח פן עיצובי חדש לסלון שלנו

    למה להדפיס על קנבס?

    למה דווקא הדפסה על קנבס? מכיוון שעם קנבס (גם קאפה חומר מומלץ להדפיס עליו) אפשר לראות את התמונה הופכת בולטת יותר מבלי שנצטרך להוסיף מסגרת כלל, מסגרת של הקנבס היא הבד שעוטף את העץ, מה שאומר שאפשר למתוח את הדפסת התמונה על כל הקנבס ובכך לקבל תמונה על גבול התלת מימד בבית, גם התמונה תהפוך לבולטת וגם, מקצועיות יותר.