הדפסת שיקים מעוצבים מהיום למחר








    שיקים הם מאמצעי התשלום הנפוצים ביותר, כך שברור מדוע כל אדם מחזיק בלפחות פנקס שיקים אחד. יחד עם זאת, יש כאלה עבורם פנקס השקים עשוי להיות גם יותר מכך, עם תמורות אפשריות דוגמת מיתוג חיובי של העסק, או אפילו פרסום של ממש. כאן בדיוק מתחילים לדבר על ההדפסה של פנקסי שיקים מעוצבים, בהתאמה אישית – הדפסה שיכולה להיעשות היום תוך פרק זמן מינימאלי.

    מגוון אפשרויות עיצוב
    כאשר מדברים על שיקים מעוצבים, מתכוונים לרוב לכאלה שעוצבו במטרה להתאים לגורם שעתיד להשתמש בהם. ההיבט המובהק ביותר של כך נוגע לשקים המיועדים לשימוש על ידי אנשי עסקים או חברות, כאשר במקרה זה יכללו השקים את לוגו העסק או חתימתו, פרטים בסיסיים לגביו (כתובת, טלפון) וכיוצא בזה. גם מבחינת צבעי השיק, יכולים להיות אלה גוונים המזוהים עם החברה, או אפילו מעבירים מסרים אלה או אחרים שהיא רוצה להעביר.

    כבר מעצם ההגדרה הזו, ניתן ללמוד על היתרונות של השיקים המעוצבים. כפי שנרמז מעלה, הם מהווים כלי פרסומי מהשורה הראשונה, המסייע למתג את הגורם שמשלם בצורה זו כ"רציני" בכל קנה מידה. חברה הבוחרת בקו זה ממתגת את עצמה כחדשנית, או אפילו יצירתית, מה שמעלה את קרנה. העובדה שלוגו החברה מופיע על גבי הצ'ק מאפשר להפוך אותו לזכיר ומכניס את החברה, כמו גם לקוחותיו, לתת המודע של רבים מאלה הנחשפים לשיקים. בכך מתקבל פתרון פרסום לגיטימי, לכל דבר ועניין, תמורת מחיר שווה לכל נפש, הנמוך מאלטרנטיבות אחרות המיועדות למטרה זו.

    הצורך במהירות: גרסת השקים
    כיום, עולם העסקים הוא דינמי בכל קנה מידה, כך שגורמים הפועלים בתוכו צריכים לפעול מהר: חשבו, למשל, על תשלום הנדרש לנותן שירות זה או אחר ונדרש שיהיה מיידי. לכן, השאיפה הברורה של בעלי העסק צריכה להיות פניה לחברה המספקת את כל מלאכת הפקת השקים: החל מהתכנון, דרך העיצוב ועד ההדפסה, תוך פרק זמן מינימאלי. החדשות הטובות הן שהטכנולוגיה של היום מאפשרת הדפסת שיקים מהיום למחר.

    כיום, בתי דפוס שונים מאפשרים לבצע את כל התהליך תוך פרק זמן מינימאלי, אפילו מהיום למחר. זאת ועוד, עקב השתכללות הטכנולוגיה מחירי השירות נוטים להיות אף הם נוחים במיוחד, כך שכל גורם עסקי יוכל בוודאי לעמוד בכך. על כל פנים, כדי למנוע פניות הולכות וחברות לחברה המספקת את השירות מומלץ להדפיס, כבר בפעם הראשונה, כמות מספקת של שיקים, שתלווה את העסק למשך חודשים ארוכים, אם לא שנים.