הקמת רשת מדפסות במשרד








    ברוב המשרדים בארץ יש מספר מחשבים ומדפסות לכן נהוג להקים רשת מחשבים המאפשרת לשתף מסמכים בין העובדים, לבצע גיבוי יעיל, לעבוד במקביל על מסמך פתוח וכמובן לשתף ציוד כמו מדפסות כדי לחסוך בעלויות. בעבר היה נהוג לרכוש מדפסת אישית לכל עובד אך עלויות המתכלים והתחזוקה השוטפת של המדפסות הביאה לכך כי כיום נהוג להתקין מדפסת אחת למספר עובדים. ראוי לציין כי יש בשוק מגוון מדפסות לייזר שחור לבן או צבעוניות, ומגוון דגמים של מדפסות משולבות חדשניות ואיכותיות, המציעות ביצועים מעולים, הדפסה באיכות גבוהה ובמהירות, וכך ניתן לנצל את המדפסת ביעילות גבוהה.

    חברה המעניקה שירותי מחשוב לעסקים ומתמחה גם במדפסות ובציוד מתכלה יכולה להציע למשרד פתרונות מחשוב מתקדמים ויעילים. הקמת רשת מדפסות במשרד מאפשרת לעובדי החברה לשפר ולייעל תהליכים, לקצר זמני הדפסה ובעיקר לחסוך עלויות גבוהות. במקום להדפיס מסמכים במדפסת דיו רגילה ניתן לשלוח את המסמכים למדפסת לייזר מהירה ואיכותית המשותפת ברשת, ובסיכום שנתי ניתן לחסוך אלפי שקלים ויותר, בהתאם לגודל הארגון, מספר העובדים וכמות ההדפסות השנתית.

    כיצד להקים רשת מדפסות?
    לאחר שהסברנו את היתרונות של רשת מדפסות במשרד ושיתוף משאבים כדאי להזמין חברה מקצועית המתמחה בהקמת רשתות מחשבים. הקמת רשת מדפסות נועדה לשפר ביצועים, לקצר זמני הדפסה ובעיקר לחסוך עלויות. כדאי לדעת כי עלות הדפסה של מסמך רגיל במדפסת דיו גבוהה פי 4 בהשוואה לעלות ההדפסה במדפסת לייזר.

    לכן ברוב המשרדים ניתן למצוא לפחות מדפסת לייזר אחת, כאשר ניתן לרכוש גם מדפסת משולבת בטכנולוגיית לייזר. מדפסת משולבת מציעה פתרון מושלם וחוסך מקום כיוון שהיא כוללת אפשרות להדפסת מסמכים (בשחור לבן או בצבע, בהתאם לדגם הנבחר), צילום מסמכים, סורק ובדגמים מסוימים יש גם פקס.

    כדי להתקין רשת מדפסות במשרד חשוב לקרוא לחברה מנוסה ומקצועית וזו תדאג לבצע את הקמת הרשת במיומנות גבוהה ותעניק שירותי מחשוב בהתאם לצרכי הלקוח ולאחר אפיון מדויק.

    כאשר מקימים רשת מדפסות יש להתחשב בפרמטרים רבים כמו צרכי ומאפייני ההדפסה של העסק, כמות ההדפסות, מספר העובדים המשותפים לכל מדפסת, מיקום המדפסת, רשת אלחוטית או קווית, סוג המדפסות, איכות הדפסה נדרשת, הדפסה בצבע או בשחור לבן ועוד.

    פתרונות מתקדמים בתחום המדפסות
    כדי לחסוך בעלויות ההדפסה והמתכלים ועל מנת ליהנות מביצועים איכותיים ומהירים חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בין היתר בהקמת רשת מדפסות במשרד, ומעניקה תמיכה מלאה וזמינה לעובדי המשרד לכל בעיה או שאלה.