יתרונות ברכישת מכונת צילום מחודשות לעסק








    אחד מאותם מכשירים משרדיים עליהם לא ניתן לוותר הוא מכונת הצילום. כיוון שמכונת צילום לעסק מצריכה הוצאה לא קטנה ומגמת החיסכון בהוצאות היא משאלת ליבם של רוב בעלי העסקים בישראל, כאשר בוחרים במכונת צילום לעסק חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים שיובילו לחסכון משמעותי מאוד בהוצאות על המכונה.

     

    רכישת מכונת צילום מחודשת

    הדבר הראשון אותו חשוב לדעת טרם בחירת ורכישת מכונת צילום לעסק הוא שנכון להיום יש לכם אפשרות להשפיע באופן ניכר על ההוצאה הכספית של העסק שלכם על המכונה ועדיין לא להתפשר על האיכות של מכונת הצילום. קסם זה נקרא: 'מכונת צילום מחודשת'. כלומר, מכונת צילום יד שנייה שנמכרה לעסק, נבדקה על ידו, תוקנה, חלקים מסויימים הוחלפו בה והיא עברה בדיקת איכות שהובילו למכונת צילום שלא פחות טובה מאחיותיה, מכונות הצילום החדשות.

    כיוון שמדובר על מכונת צילום יד שנייה שלא נרכשה בקופסה, היא מוצעת במחיר משתלם במיוחד. זהו היתרון המרכזי של רכישת מכונות צילום מחודשות לעסק ובשנים האחרונות יותר ויותר עסקים בוחרים באפשרות זאת על פני קניית מכונות צילום חדשות. מכונות מחודשות מהוות פתרון אידיאלי לכל ארגון או עסק שמחפש איכות במחיר אטרקטיבי במיוחד. נכון להיום היצע המכונות המחודשות אינו נופל ממבחר המכונות החדשות המוצגות בחנות של מימד, חברה שמספקת פתרונות מתקדמים בתחום הצילום וההדפסה.

     

    פרמטרים נוספים לבדיקה טרם רכישה

    פרמטרים נוספים אותם יש לבדוק אודות מכונת הצילום הנדרשת לכם, הם:

    • טכניקה – תמיד חשוב לשים לב לאופן שבו פועלת המכונה.
    • חיסכון – יש לברר האם יש במכונה פונקציה של חיסכון בטונר או בדיו, דבר שמוביל לחיסכון משמעותי לטווח הארוך.
    • מהירות הדפסה – יש לבדוק האם מהירות ההדפסה של המכונה תואמת את צרכי ההדפסה של המשרד.
    • איכות הדפסה – יש מכונות צילום בהן ניתן לבחור את איכות הצילום, דבר שיוביל לחיסכון משמעותי בעלויות (מסמכים מסויימים ניתן להדפיס ברזולוציה נמוכה ולחסוך בעלויות, בעוד מסמכים אחרים ניתן להדפיס באיכות הגבוהה ביותר וליהנות מהתוצאות הרצויות לעסק).

     

    לסיכום, מכונות צילום מחודשות יספקו לעסק שלכם את אותה התוצאה האיכותית של מכונת צילום חדשה, במחירים אטרקטיביים יותר ובכך תוכלו ליהנות משני העולמות, איכות וחיסכון. כעת, כל שנותר לעשות הוא להחליט על התקציב המיועד לרכישת מכונת צילום ובעת בחירה לוודא שמהירות הצילום וההדפסה של המכונה מתאימה לצרכי העסק וכן גדלי הנייר, הפונקציות השונות, עדשת הזום, שפת המדפסת, מערכת ההפעלה ומהירות הסריקה. קנייה נעימה!