כיצד לבחור נכון מכונת הדפסה לעסק מהמבחר הרחב בשוק?








    בשנים האחרונות אנו רואים כיצד עולם הדפוס משנה את פניו והופך לרלוונטי עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד. למעשה, טכנולוגיות שהיו עד לפני מספר שנים עניין לתאגידי ענק, משולבות גם במשרדים ובחנויות בכל חלקי הארץ. אז איך תדעו מה מתאים לעסק שלכם? הנה כמה דגשים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

     

    הגדירו את הצרכים שלכם

    המפתח לכל בחירה נבונה של מכונות דפוס מתקדמות, טמון בהבנת הצרכים שלכם. חשוב שתגדירו לאילו שימושים אתם צריכים את המכונה, את מי מהעובדים היא תשרת במיוחד ועל אילו פיצ'רים לא תוכלו לוותר. רק לאחר שתבינו באמת למה אתם זקוקים, תוכלו לבחור את הדגם שיתאים לצרכים שלכם ויענה על כל הדרישות האופרטיביות של העסק שלכם.

     

    הכירו את השחקנים הבולטים בשוק

    דווקא משום שהיצע היום הוא רחב מאי פעם, חשוב שתכירו את היצרנים הבולטים ואת הדגמים שכבר הוכיחו את עצמם. שימו לב לעניין האמינות, למוניטין ולוותק שיש לכל חברה ואל תתביישו לשאול את השאלות הקשות כבר בשיחת הטלפון הראשונה. זכרו שהעובדה שהשוק רווי בשפע של מכונות הדפסה מתקדמות משחק לטובתכם, כך שאתם לא צריכים להתפשר על דבר.

     

    שימו לב למידות של כל דגם

    כמעט בלתי ניתן להפריז בחשיבות של המידות של כל דגם ובדיקת התאמתו לעסק שלכם. בשוק קיימים מגוון של מכונות הדפסה מתקדמות באורכים ובנפחים שונים, וניתן למצוא את המכונה שמתאימה בדיוק לחלל שיש ברשותכם. לכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לקרוא את המפרט הטכני של המכונה ולראות אם היא רלוונטית לשטח שפנוי בעסק שלכם.

     

    בררו אודות המהירות של כל מכונה

    חשוב לברר אודות קצב העמודים לדקה בכדי לדעת מהו ההספק של מכונת הדפוס ועד כמה היא מהירה. זכרו שלא תמיד חייבים לבחור בדגם המהיר ביותר, אולם אף אחד לא רוצה לחכות זמן מיותר עד שהמכונה תסיים את עבודתה. לכן, שימו לב באיזו מהירות מכונת ההדפסה הנוכחית שלכם עובדת ותקבלו קנה מידה בסיסי אודות הצרכים שלכם גם בנושא הזה.

     

    אל תשכחו את עניין התקציב

    מכיוון שיש כל כך הרבה דגמים שמתחרים על הכיס שלכם, חשוב שתבחרו את מכונת ההדפסה שתספק לכם את התמורה המלאה. שימו לב לעלויות הרכישה, האחריות והטיפולים הקבועים שכל מכונת הדפסה דורשת. בנוסף, אל תשכחו לתת את הדעת בדבר הוצאות ההדפסה הקבועות (טונרים, ראשי דיו) ולהבין בדיוק כמה יעלה לכם כל דף שיוצא ממכונת ההדפסה החדשה שלכם.

    השכרת מדפסות לעסק

    ניתן גם לשכור מדפסות לעסק שלכם במקום לרכוש ועל ידי כך מצמצמים בעליות השוטפות של המדפסת למידע נוסף על השכרת מדפסות לעסק

    לסיכום, ההיצע הגדול שיש בשוק והמהפך הטכנולוגי של השנים האחרונות מאפשרים לכם לבחור במכונת הדפסה שמתאימה לכל הצרכים שלכם. יחד עם זאת, חשוב שתשמרו על מסגרת התקציב של הארגון שלכם ותבדקו שאתם אכן מקבלים תמורה מלאה עבור ההשקעה שלכם.