כל המשרד במכונה אחת








    מכשירים משולבים – כל המשרד במכונה אחת

    מדפסת לייזר LEXMARK MS823N/DN

     

    בשנים האחרונות ניתן לראות עליה במעבר לשימוש במכשירים משולבים הכוללים, תחת "קורת גג אחת", מכונת צילום, מדפסת, מכשיר פקס וסורק.

    אם בעבר יועדו המכשירים המשולבים בעיקר לשימוש ביתי ולמשרדים קטנים, הרי שבשנים האחרונות קיימים יותר ויותר מכשירים משולבים המיועדים גם לשימוש בהיקף גדול, במהירויות הדפסה גבוהות ותוך שמירה על איכות הדפים.

    גם מכונות הצילום הפכו להיות מכונות משולבות, כאשר הן כוללות, בנוסף לצילום מסמכים, פונקציות של הדפסה, פקס' וסריקה או אופציה להוסיף פונקציות אלה.

    למעבר לשימוש במכשירים משולבים יש מספר יתרונות:

    1. אחד היתרונות הבולטים ביותר הינו האפשרות להחזיק מכשיר אחד בלבד, שגודלו הפיזי אף קטן יחסית, במקום ארבעה מכשירים שונים ובכך לחסוך מקום רב.
    2. כמו כן, מבחינת החיסכון בעלויות נהנה המשתמש במכשיר משולב מיתרון משמעותי. רכישת או שכירת מכשיר אחד חסכונית מרכישה או שכירה של ארבעה מכשירים שונים ובהתאמה, אין צורך בהזמנת שירות לארבעה מכשירים שונים, באחריות לארבעה מכשירים שונים, בהחזקת מלאי חומרים למכשירים שונים וכיו"ב.
    3. הרוכש נהנה מכתובת מקצועית אחת לקבלת שירות. מלבד החיסכון הרב, המכשירים המשולבים נהנים כיום מרמת אמינות גבוהה ביותר, הזהה לזו הקיימת במדפסות לייזר גדולות ומציעים ללקוח את מלוא התמורה.

    מספר רב של ארגונים, משרדים וחברות כבר בחרו לעבור להשתמש במכשירים משולבים ונהנים ממספר מצומצם של מכשירים מהם יכולה ליהנות כל המחלקה, המרוכזים במקום אחד תוך חיסכון במקום, במקום פיזור של מכשירים רבים ברחבי המשרדים.

    המכשירים המשולבים אינם מיועדים אך ורק למשרדים וגם משתמשים ביתיים יכולים ליהנות כיום, בביתם או במשרדם הקטן, ממכשיר לייזר איכותי ואמין, בעלויות קטנות יחסית וברמה שניתן היה להשיג בעבר רק במכונות צילום גדולות.