לקנות או להשכיר?








    3159171-3071

    אלמנט ההשכרה לעומת הקנייה הפך לפופולארי מאוד בעשורים האחרונים ולא רק בתחום הנדל"ן אלא בתחומים אחרים כמו רכבים, ציוד משרדי וציוד היקפי. ההשכרה מאפשרת מגוון של יתרונות על פני קניה ורכישה, בעיקר מפני שלשוכר ישנן פריווילגיות הנוגעות להיותו מקבל שירות ולא בעל המוצר. מצב זה רלוונטי במיוחד לציוד משרדי הכולל ריהוט ומוצרי חשמל כמו מכונת צילום.

    מכונת הצילום היא הכרחית כמעט בכל משרד ולמרות שהעידן כיום הוא עידן דיגיטלי ולא מודפס, מכונת הצילום עדיין רלוונטית ונעשה בה שימוש יומיומי רב. לכן, מכונת הצילום חשופה לבלאי ולתקלות ומצריכה תחזוקה וטיפול נכון. כאשר אתם השוכרים של מכונת צילום ולא הבעלים שלה, תתפלאו לגלות שהשירותים הללו יהיו בדרך כלל כלולים במחיר ובשירות ההשכרה.

    התפתחות טכנולוגית

    השכרת מכונות צילום נהייתה פופולארית יותר ויותר בגזרת המשרדים בגלל הצורך הרב בתחזוקה של המכונה ובגלל הייצור והפיתוחים המשמעותיים בתחום זה. למעשה, כאשר אתם משכירים מכונת צילום, אתם יכולים לשדרג אותה או להחליף אותה, בהתאם לתנאים שחתמתם עם חברת ההשכרה. מצב זה מאפשר לכם להתאים את המכונה לצרכי המשרד ולבצע שדרוג בהתאם לפיתוחים המתקדמים של טכנולוגיית מכונות הצילום.

    כאשר אתם רוכשים מכונה והצרכים של השימוש בה משתנים, אתם למעשה "תקועים" עם המכונה שבבעלותכם וצריכים לרכוש אחת חדשה שתתאים לצרכים החדשים שלכם. דבר זה משמעותי במיוחד כאשר מדובר על הגדלת היקף העבודה במכונת הצילום ועל דרישות לצילום בצבע.

    בנוסף, דמיינו מצב בו אתם רוכשים מכונת צילום ולאחר כמה חודשים יוצא לשוק דגם משוכלל מאוד שמציע דיו במחיר נמוך או מהירות גדולה יותר של הדפסה. ברגע שאתם שוכרים מכונה, אתם יכולים לאפשר לעצמכם לשדרג את המכונה שברשותכם למכונה מתקדמת יותר, ולא לוותר על ההתפתחות הטכנולוגית שיכולה לסייע לבית העסק.

    שירותים נלווים

    גם כאשר רוכשים מכונת צילום וגם כאשר משכירים אותה, אתם זכאים לשירות תיקונים ואחריות מהחברה שממנה נרכש המוצר. אך האחריות היא בעלת זמן מוגבל והתיקונים המבוטחים לא תמיד מכסים את כל סוגי הבעיות שיכולות להתעורר. כאשר אתם משכירים מכונה, יש לכם אחריות לזמן בלתי מוגבל וטכנאי שיהיה זמין באופן נגיש יותר לכל בעיה שתעורר.

    חשוב לציין כי במכונות צילום שנעשה בהן שימוש רב יהיו תקלות, וטכנאי זמין בשילוב עם הגוף המקצועי שהמכונה באחריותו, יכולים לשפר את פעילות העסק שלכם ואת השימוש הרציף במכונת הצילום. כמו כן, יש לזכור כי במידה והמכונה לא טובה או כבר שחוקה לגמרי, חברת ההשכרה תחליף אותה לדגם משופר ללא תקלות.

    מלבד הזמנת הטכנאי והאחריות הקבועה למכונת הצילום, ההשכרה מעניקה לכם שירות של ציוד כמו דיו וסיכות ומאפשרת לכם להזמין אותם בקלות וביעילות. כך שגם אם לא הזמנתם את הציוד הנדרש בזמן, תוכלו לקבל בפרק זמן קצר את מה שחסר לכם.