מדפסות איכותיות לעיצוב גרפי








    מדפסות איכותיות לעיצוב גרפי איכותי

    כל מי שעוסק בגרפיקה, בעיצוב גרפי ובתחומים המשיקים לתחומים האלה, יודע כי יש דבר אחד חשוב ביותר עליו לא ניתן לעבור לסדר היום, ובלעדיו לא ניתן ליצור עבודה איכותית וברמה גבוהה ביותר. מדובר כמובן באיכות הציוד בו אתם משתמשים. תחשבו על עיצוב גרפי כמו על בישול. ברגע שאתם משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שקיימים כיום בשוק, אתם יכולים להגיע לתוצאות מדהימות, בוודאי כאשר משווים זאת לעבודה עם חומרי גלם פחות איכותיים. כאשר מדובר במדפסות לעיצוב גרפי, העיקרון למעשה ממש דומה. כאשר יש ברשותכם מדפסות איכותיות וברמה גבוהה מאוד, רמת העיצוב הגרפי שלכם יכולה להיות גבוהה הרבה יותר. כמובן שמדובר בסוג של אומנות בה הרבה מאוד תלוי באומן, ולא רק בציוד שלו, אבל גם האומן הטוב ביותר בעולם יתקשה לעבוד עם ציוד שאינו איכותי.

    סוגי מדפסות

    המדפסת, אותו מכשיר, חומרת מחשב, אשר מאפשר לכם ליצור פלט של תדפיס גרפי על גבי נייר, מגיעה במגוון דגמים וסוגים. ניתן לחבר את המדפסות כיום למחשב אישי או לרשת אלחוטית, לפי האפשרות הנוחה לכם יותר. עבודה עם כבלים היא עבודה פחות נעימה ויותר מסורבלת, ולכן משתמשים רבים מעדיפים לעבור לממשק תקשורת אלחוטי.
    באופן כללי, יש ארבעה סוגים עיקריים של מדפסות, כאשר ההבדל העיקרי ביניהם הוא שיטת העברת הדיו לנייר, או למצע עליו מדפיסים. הסוג הראשון הוא מדפסת סיכות. כולנו מכירים את המדפסות הישנות והרעש החזק שהן יצרו. הסוג השני הוא מדפסת הזרקת דיו. מדובר במדפסת אשר נמצאת כיום בשימוש בעיקר ביתי. הסוג השלישי הוא מדפסת לייזר, וזהו הסוג הפופולרי ביותר בעבודה מקצועית ומשרדית מאומצת. הסוג הרביעי הוא מדפסת המראה צבע. זו כבר טכנולוגיה חדשנית עליה יש להרחיב במקום אחר.
    בעבר הלא רחוק מדי, מדפסת הסיכות היתה המדפסת הפופולרית והנפוצה ביותר, משום שהיא היתה זולה מאוד לרכישה ולתפעול. בהמשך, נכנסה לשימוש מדפסת הזרקת הדיו, אשר אופיינה באיכות גבוהה יותר של הדפסה וברעש נמוך יותר. לאחר מכן, מדפסות הלייזר נכנסו לשימוש, בעיקר בשוק העסקי, בשל עלויות ההדפסה הנמוכות כאשר מדובר בהדפסה כמותית, ובשל האיכות הגבוהה של ההדפסה והמהירות.
    משתמשים ביתיים כמעט ולא מחזיקים במדפסות לייזר, משום שמחירן עדיין גבוה יחסית למדפסות הזרקת דיו. למרות זאת, חשוב לדעת כי ברוב המקרים, מחסנית דיול לייזר זולה יותר מאשר מחסנית להזרקת דיו.
    בשוק המדפסות שולטות כיום מעט חברות, בהן ניתן למנות הן HP, Olivetti, Epson, Canon, Lexmark,Xerox, Brother, Oki.

    מדפסות לעיצוב גרפי

    כאשר אנחנו מדברים על הדפסה לצורך עיצוב גרפי, חשוב להשתמש במדפסת כמה שיותר איכותית. בסופו של דבר, אתם רוצים להעביר ללקוח או לאדם אחר עבודה שדומה כמה שיותר לזו שיצרתם במחשב. לכל פרט יש חשיבות, וכל מריחה קטנה של דיו או הבדלים מזעריים בצבע, יכולים להיות אלה שיפילו או ירימו את הפרוייקט שלכם. מסיבה זו, חשוב להשתמש במדפסת אשר מתאימה ביותר לצרכים ולמטרות שלכם, ולדעת להתאים את סוג המדפסת עימה אתם עובדים לסוג העבודה שלכם. כך תוכלו להבטיח תוצאות מעולות ולקוחות מרוצים.
    מחפשים קורסים בעיצוב גרפי אונליין מהבית?
    באתר של מכללת סולו לימודי עיצוב גרפי (onlinegraphic.co.il) תגלו מגוון מדריכים, ספרים, סרטונים וטיפים וכמו כן מידע על קורסים מקצועיים ללימודי תעודה של עיצוב גרפי מהבית דרך המחשב.