מכונות צילום – סוס העבודה של המשרד








    מכונת צילום הייתה מאז ומתמיד המוקד של המשרד וניתן לומר שהיא מתפקדת עד היום בתור המוצר שעובד הכי הרבה שעות במשרד או בבית העסק. מכונות הצילום הראשוניות היו בנויות מטכנולוגיה פשוטה למדי ועד היום הן מתבססות על כך, אך כאשר פרצה בסערה המהפכה הדיגיטלית, מכונות הצילום קיבלו שדרוג משמעותי באופן השימוש בהן וביכולת שלהן לענות על צרכי משרד רבים. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת למעשה עיקרון חשוב מאוד הנוגע לרווחת החיים של האדם המודרני וגם להצלחת החברות ובתי העסקים. למעשה, העיקרון הדיגיטלי גורס שככל שניתן יהיה להשתמש במכשיר אחד למספר רב ככל האפשר של שימושים, הוא יהיה מכשיר מנצח.

    באותו אופן יוצרו מכונות צילום משולבות אשר משמשות גם כמכונות צילום, גם כמדפסת, גם כפקס וגם כסורק. למרות שישנם משרדים שעדיין מחזיקים את כל המוצרים הללו בנפרד, מרבית בתי העסק משתמשים במכונות צילום משולבות, אשר להן יתרונות רבים כמו הספק עבודה גבוה ויעיל, חיסכון בהוצאה הכלכלית וחיסכון במקום ברחבי המשרד. כמו כן, מכונות הצילום המשולבות הן פיתרון מצוין לאדם הפרטי שעובד מהבית שלו או לכל משפחה ממוצעת.

    מהם היתרונות הרבים של מכונות צילום משולבות ואיך הן תורמות להתנהלות בית העסק?

    מכונות הצילום המשולבות מיועדות לספק את כל הצרכים שיש למשרד, בכך שהן מתפקדות כארבעה מכשירים שונים: פקס, סורק, מדפסת ומכונת צילום. בהיותן כאלו הן הופכות להיות סוס העבודה של המשרד ומספקות לו מספר שירותים מתקדמים במוצר אחד. אין כיום משרד שלא נדרש לשירותי פקס, הדפסה, צילום וסריקה ובמיוחד נכון הדבר, ככל שהשימוש בזירת עבודה אלקטרונית עולה. הדרך האיכותית לחבר בין המסמכים הפיזיים לזירת העבודה האלקטרונית כמו המחשב ותיבת הדואר האלקטרוני, היא רק דרך צילום או סריקה. על כן, נוכחות מכונת הצילום המשולבת היא מכרעת לכל משרד באשר הוא.

    השילוב של כל המכשירים הללו במכשיר אחד תורם למעשה לחיסכון כלכלי ולחיסכון במקום. למרות שמכונות צילום משולבות הן יקרות יותר, קנייה של כל מוצר בנפרד, כולל זמן ההתעסקות שברכישתו ובמציאת הדגם המתאים, תהיה יקרה יותר ממכונת הצילום המשולבת. כמו כן, במקרה וישנה תקלה באחת מהפונקציות של מכונת הצילום המשולבת, יגיע טכנאי לטפל בבעיה הכוללת, ולא יהיה צורך להזמין שירות תיקונים עבור כל מוצר בנפרד.

    אלמנט החיסכון במקום משמעותי גם הוא, בעיקר בגלל מצוקת הנדל"ן שקיימת בישראל ואינה עתידה להיפתר בשנים הקרובות. אנשים רבים מוצאים את עצמם גרים בדירות קטנות יותר וכך גם שוק המשרדים, שנהיה מצומצם וגורם לכך שמרחב העבודה יהיה צפוף ואף יגלוש לעיתים אל תחומי הבית הפרטי. לכן, על מנת ליצור סביבה נעימה ומרווחת לעובדים שלכם, עליכם לדאוג להשתמש במכשיר שמכיל כמה מוצרים ושירותים. מכונת הצילום המשולבת אכן חוסכת מקום משמעותי, שיכול למעשה להספיק לעוד עמדה אחת של עובד או יותר.