סוגי מדפסות לייזר ויתרונות








    החלוקה הבסיסית ביותר של סוגי המדפסות בשוק היא למדפסות על בסיס הזרקות דיו ולמדפסות לייזר. ההבדל העיקרי בין השניים הוא העלות ההתחלתית והעלות של התחזוקה השוטפת של הציוד. הזרקת דיו עולה משמעותית פחות מאשר מדפסת הלייזר, אך העלויות של התחזוקה השוטפת גבוהות ביותר. לפיכך, רבים מעדיפים דווקא מדפסות לייזר, משום שמדובר בהשקעה גבוהה, אמנם – אך בעלת ערך רב לטווח הארוך. בתוך הקטגוריה של מדפסות מסוג זה יש גם חלוקה פנימית שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המוצר המושלם עבורכם מבחינת המחירים והמפרט הטכני.

    סוגי מדפסות לייזר המאפשרים את הפתרונות המגוונים ביותר

    מדפסות לייזר מתחלקות לשני סוגים כיום – מדפסת שחור-לבן וצבעונית. המחירים עבור מדפסות צבעוניות היו גבוהים מאוד לאורך שנים ארוכות, אך בתקופה הנוכחית אנו עדים לירידה משמעותית במחירים המאפשרת לרכוש את המכשירים המתקדמים הללו גם עבור המשרד הצנוע ביותר. המבנה של מדפסות צבעוניות מאופיין בשילוב ארבעה טונרים מובנים – שחור לצד צבעי ה-CMY – ציאן (נראה כטורקיז), מג'נטה (נראה כוורוד עז) וצהוב, שבאמצעות שילובים של ארבעתם ניתן להשיג את כל הצבעים. מדפסת לייזר איכותית יכולה לתת מענה מעולה לצרכים שונים בתפקוד היומיומי שלכם.

    כיצד פועלת מדפסת לייזר צבעונית ויתרונותיה?

    על מנת להדפיס תמונות צבעוניות באמצעות מדפסות לייזר, הדף עובר בין ארבעת הטונרים ובסוף התהליך יוצא העמוד המודפס הרצוי. כאשר רוכשים את המדפסות, חשוב מאוד לשים לב לא רק למחיר הכללי של המכשיר, אלא גם לעלות פר דף. מדפסות הלייזר החדשניות לרוב מובילות בתחום ויוצרות את הפתרונות הטובים ביותר ונותנות את הערך המירבי לכסף שלכם, וזה היתרון המובהק ביותר בסוג מדפסות זו. מלבד זאת, היתרונות כוללים את האפשרות להדפיס כל סוג של תכנים ובכל כמות דרושה. מדובר בדרך הטובה ביותר לצלם בבית ובמשרד, ובאמצעות רכישות בזמן הנכון אפשר גם למצוא את ההצעות המשתלמות ביותר בשוק היום.

    החידושים הבאים של מדפסות לייזר

    השלב הבא בהתפתחות של תחום מדפסות הלייזר בישראל ובעולם הוא מדפסות פוטו, המאפשרות להדפיס תמונות באיכות גבוהה, בדומה לחנויות הצילום. עבור אנשים הזקוקים לשירותים אלה דרך קבע (מעצבים, צלמים וכיוצא באלה) מדובר במציאה אמיתית, ואף על פי שהמחירים של מדפסות אלו עדיין גבוהים, מדובר בהשקעה משתלמת באופן בלתי רגיל. כדאי מאוד לשים לב לאפשרויות הנרחבות הקיימות במדפסות החדשות המופיעות כיום בשוק, הכוללות מכשירים המשלבים גם סריקה, פקס ועוד, וכן אפשרויות להדפיס באיכויות שונות על מנת לחסוך בהוצאות כאשר מדפיסים דפי טקסט פשוטים שאינם דורשים איכות גבוהה ויותר מדי צבע.